برنامه های آسیایی تیم ملی تنیس روی میز تشریح شد، 3 اردوی اروپایی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کاظم مستحقی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی اجرا شده برای آماده سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات ملی پوشان از 18 تیرماه با شروع اولین اردو استارت می خورد. این اردو داخلی است اما هنوز مکان برگزاری آن نهایی نشده ضمن اینکه به احتمال خیلی زیاد این اردو به طور مشترک با اردوی تیم ب پیگیری می گردد یعنی 5 بازیکن تیم ملی در کنار 5 بازیکن تیم ب به مدت 7 تا 10 روز تمرین می نمایند.

برنامه های آسیایی تیم ملی تنیس روی میز تشریح شد، 3 اردوی اروپایی

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

وی ادامه داد: دومین اردوی تیم ملی تنیس روی میز هم داخلی است. گزینه هایی برای محل برگزاری این اردو در نظر گرفته ایم اما هنوز هیچ یک نهایی نشده اند. در هر صورت این مرحله از اردو به فاصله چند روز پس از اتمام اردوی اول شروع می گردد و حداقل به مدت یک هفته دنبال خواهد شد. پس از آن پیگیری تمرینات ملی پوشان در قالب اردوی سوم را در دستور کار قرار می دهیم که به صورت برون مرزی است. این مرحله از اردو به میزبانی اتریش و در کمپ اشلاگر برگزار می گردد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص برگزاری اردو در کمپ اشلاگر گفت: این مرحله از اردو نیمه دوم مردادماه انجام می گردد و طی آن ملی پوشان به مدت 10 روز تا دو هفته تمرینات خود را در این کمپ دنبال می نمایند.

مستحقی با بیان اینکه طبق برنامه پس از اتمام اردوی تمرینی در کمپ اشلاگر در دو پروتور جهانی شرکت خواهیم کرد، اظهار داشت: حضور در این پروتورهای جهانی در قالب اردوی چهارم و پنجم انجام می گردد. بر این اساس ابتدا در پروتور جهانی بلغارستان شرکت می کنیم و از همانجا هم راهی بلژیک می شویم تا در پروتور جهانی دیگری که در این کشور برگزار می گردد، حضور داشته باشیم. برنامه طوری طراحی شده که پس از اتمام اردوی تمرینی در کمپ اشلاگر، از هماجا راهی بلغارستان شویم.

وی تاکید نمود: حضور درهر 2 اردوی داخلی، کمپ اشلاگر و پروتورهای جهانی بلغارستان و بلژیک با ترکیب کامل و پنج نفره تیم ملی یعنی نیما و نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند انجام می گردد. ضمن اینکه پس از اتمام دیدارها در پروتور بلژیک شاید به ایران بیایم و پس از چند روز راهی محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا شویم و شاید هم اعزام آسیایی ملی پوشان از همان کشور انجام گردد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه این برنامه ای است که تا به امروز برای آماده سازی ملی پوشان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تهیه شده، اظهارداشت: هنوز در خصوص زمان دقیق اردوها و اعزام ها نمی توانم صحبتی داشته باشم اما مسلما در صورتیکه این برنامه مو به مو اجرا گردد می تواند در میزان آمادگی ملی پوشان تاثیر خیلی زیادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از 4 مهرماه در تایلند شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 464

به "برنامه های آسیایی تیم ملی تنیس روی میز تشریح شد، 3 اردوی اروپایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه های آسیایی تیم ملی تنیس روی میز تشریح شد، 3 اردوی اروپایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های آسیایی تیم ملی تنیس روی میز تشریح شد، 3 اردوی اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید