برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی و مکمل های ورزشی در تهران

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته در دی ماه برگزار می گردد.

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی و مکمل های ورزشی در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، نخستین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته در روزهای 4 تا 7 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بوستان گفتگوی تهران برگزار خواهد شد.

ایمان سپاسی یکی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه در این باره گفت: این نمایشگاه با مشارکت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار می گردد و قرار است در آن علاوه بر کارگاه های علمی و عملی، از قهرمانان ملی این رشته تجلیل خواهد شد.

همچنین کریمی یکی دیگر از مسئولان برگزاری این نمایشگاه مطرح نمود: برگزاری این نمایشگاه و همچنین سمیناری که در کنار آن طی روزهای 6 و 7 دی تشکیل می گردد، اولین قدم در گزاری سمینار جهانی تناسب اندام است. در این سمینار از حضور اساتیدی همچون موسوی، بهرامی نژاد، حضوری و صالحیان با رویکرد تغذیه ورزشکاران و علم تمرین استفاده خواهد شد.

سالکی نیا دیگر مسئول برگزاری نمایشگاه تخصصی فیتنس هم گفت: این نمایشگاه صرفاً نگاه تجاری ندارد، بلکه صنعتی و علمی است. امیدوارم نگاه وزارت ورزش و صنعت،معدن و تجارت نیز به این حوزه با برگزاری این نمایشگاه تغییر پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 43

به "برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی و مکمل های ورزشی در تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی و مکمل های ورزشی در تهران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی و مکمل های ورزشی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید