بهترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان را بشناسیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تابستان در ژاپن مملو از جشنواره های حماسی و رویدادهای حیرت انگیز است. در تابستان، گرمای سوزان و رطوبت بی امانی نیز وجود دارد که باعث می شود کمی احساس گرمای شدید کنید. ولی، این به معنای این نیست که شما باید از سفر به ژاپن بین ژوئن تا آگوست خودداری کنید! به راحتی می توانید با رفتن به مناطق کوهستانی باشکوه و خطوط ساحلی مرجانی، مسئله گرما را حل کنید. بهترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان نه تنها به شما کمک می کنند تا از گرمای شدید و هوای شرجی دور شوید، بلکه شما را از مسیرهای توریستی فرسوده ژاپن نیز دور خواهد کرد، بنابراین می توانید سمتی از بهترین اماکن دیدنی ژاپن در تابستان را ببینید که تعداد محدودی از مسافران از آن دیدن می کنند. در این مقاله ما پنج مورد از معروف ترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان را بررسی می کنیم.

بهترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان را بشناسیم

نیکو

نیکو واقع در کوهستان های توچیگی مقصد بسیار خوبی برای فرار از گرمای شدید توکیو در تابستان است. این شهر که توسط پارک ملی نیکو احاطه شده و پر از معابد ژاپنی است، منطقه ای بسیار بکر و دیدنی بوده که پر از عجایب طبیعی و زیارتگاه های مقدس برای کاوش است. مکان مقدس توشوگو یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان بشمار می آید. توده جهانگرد ها در تمام سال به سرزمین توگوشو می آیند، بنابراین این منطقه معمولا شلوغ است. ولی، شما می توانید به آرامگاه و جاذبه های خلوت تر بروید. فرقی نمی کند که به دریاچه چوزنجی می روید یا به یکی از جهتهای پیاده روی خیره کننده پارک، در هر صورت طبیعت نیکو را از قلم نیاندازید. از نظر فنی شما می توانید نیکو را به صورت یک سفر یک روزه از توکیو ببینید. کارهای زیادی می توان در این منطقه اغوا کننده انجام داد که حداقل یک یا دو شب اقامت نیاز دارند و به شرح زیر هستند: زمین های توگوشو را کاوش کنید؛ به کوهپیمایی کوه هانجتسو (Hangetsu) بروید؛ روی پل ترسناک شینکیو قدم بزنید؛ از آبشار کگون (Kegon) دیدن کنید.

هوکایدو

اگر در جاهایی مانند توکیو احساس گرما کردید، به هوکایدو بروید. برخلاف بخش های مرکزی ژاپن، آب و هوای هوکایدو از ژوئن تا آگوست معتدل است. بزرگترین شهر این جزیره، ساپورو خلوت و آرام بوده و مردم میهمان نوازی دارد. این شهر یکی از کم ارزش ترین شهرهای کشور از نظر جهانگردی هست. این مورد از بهترین اماکن دیدنی ژاپن در تابستان را بدلیل جشنواره برفی سالانه می شناسند ولی، می تواند یک مقصد خارق العاده در تابستان باشد. بیش از 70 درصد هوکایدو تحت پوشش جنگل است بنابراین، منطقه بسیار خوبی برای کاوش در طبیعت دست نخورده هست. بهترین کارهایی که در هوکایدو میتوان انجام داد، شامل موارد زیر هستند: از حیات وحش در پارک ملی شیرتوکو (Shiretoko) دیدن فرمایید؛ میسو رامن را امتحان کنید؛ شهر باستانی هکودات را بگردید.

تاکایاما

تاکایاما با داشتن ساختمان های چوبی که قدمت آنها به قرن 17 بر می شود و شهر قدیمی جذابش، جذابیت خاصی را در مقابل شهرهای مدرن ژاپن به وجود آورده است. قلب این شهر دلنشین کوهستانی، سانماچی سوجی است؛ منطقه ای محبوب که با خانه های بازرگانی حفاظت شده، کارخانه های معروف، رستوران های سنتی و کافه ها پوشیده شد. شما به راحتی می توانید یک روز کامل را به گشتن در خیابان های زیبای شهر، دیدن سوغاتی و چشیدن و امتحان کردن غذاهای لذیذ خیابانی بپردازید. بهترین کارهایی که در این مورد از بهترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان میتوان انجام داد، عبارتند از: اطراف بافت قدیمی، زیبا و حفاظت شده شهر را بگردید؛ معبد مقدس ساکورایاما هاچیمانگو را ببینید؛ از دهکده قوم هیدا دیدن کنید.

اوکیناوا

ژاپن مترداف با معابد زینتی و شهرهای بزرگ آزین بندی شده است. اما، یکی از بهترین اسرار این کشور، اوکیناوا هست؛ مجمع الجزایری نیمه گرجهتی بین تایوان و سرزمین اصلی ژاپن. در حالیکه اوکیناوا بدلیل مناظر شاعرانه و زیبای خود مشهور است، برخی از نقاط برجسته ساحلی ژاپن نیز در این منطقه قرار دارند. میااکو (Miyako) و یاایاما (Yaeyama) به طور خاص بدلیل داشتن برخی از بهترین سواحل کشور شناخته شده اند. این جزایر با دریاهای لاجوردی و ماسه هایی که مثل شکر سفید هستند، به راحتی می توانند به قطب جهانگردی در جنوب شرق آسیا در تابستان تبدیل شوند. تنها با یک پرواز سه ساعته از توکیو به قطعه ای از بهشت می رسیم، بنابراین می توان خورشید، ماسه و گردش را به برنامه سفر ژاپن اضافه نمود. آب و هوای گرم و آفتابی اوکیناوا معمولا از آگوست تا سپتامبر به اوج خود می رسد؛ پس اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، این نکته را از قلم نیاندازید. بهترین کارهایی که در اوکیناوا میتوان انجام داد، شامل موارد زیر هستند: به غواصی بروید؛ به ساحل بروید؛ غذاهای محلی اوکیناوا را امتحان کنید.

کوهستان فوجی

کلانشهرهای اصلی ژاپن ممکن است در تابستان بسیار شرجی باشند، اما جهتهای مرتفع کوهستان فوجی می توانند یک راه فرار از رطوبت کلانشهرها باشند. زمان صعود به قله از ابتدای ماه جولای شروع می شود. بنابراین، اگر شما می خواهید سمبلیک ترین کوه ژاپن را فتح کنید، تابستان بهترین فصل برای انجام این کار است. اگرچه صعود به این قله سخت بوده، اما هیچ تجربه فنی کوهنوردی لازم نیست و مبتدیان قادر به مقابله با این جهت هستند. اگر زود شروع کنید، می توانید کوه فوجی را در یک روز فتح کنید. اما، بیشتر افراد برای جلوگیری از خستگی و بیماری های ناشی از ارتفاع، بیش از دو روز را برای صعود انتخاب می کنند. اگر نمی خواهید به بالاترین کوه ژاپن صعود کنید، به هاکون بروید. این شهر دارای مناظر زیبایی است.

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 978

به "بهترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاهای دیدنی ژاپن در تابستان را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید