بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در روز های 29 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی به صورت کاملا مجازی در روز های 29 تا 31 اردیبهشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد.

این همایش با همکاری صاحبنظران و متخصصان داخلی و خارجی با محور تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی: ماموریت گرایی و تمایز رسالت آکادمیک در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

این همایش بستر مناسبی برای اساتید، دانشجویان و کارشناسان و دست اندرکاران امر آموزش برای آشنایی با تازه های علم آموزش پزشکی و تبادل اطلاعات و تجربیات برای ارتقای کیفی آموزش علوم پزشکی فراهم خواهد نمود.

بر اساس فهرست صبحانه های کاری بیست و دومین همایش آموزش علوم پزشکی که در این دوره به دلیل همه گیری کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد، موضوعات اصلی به فضای مجازی و آموزش پزشکی اختصاص دارد.

از موضوعات صبحانه های کاری بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی می توان به چالش های ارزیابی در محیط بالینی، ایمنی بیمار و آموزش دانشجویان علوم پزشکی، چگونه پروپوزال تحقیق کیفی در آموزش بنویسیم؟، ارزیابی توسط همتایان با ارایه بازخورد فرصتی برای یادگیری و ارتقای توانمندی اشاره نمود.

توانمندسازی دانشجویان برای ارایه خدمات پزشکی خانواده، حرفه ای گری در فضای مجازی، بازی سازی و مالتی مدیا در آموزش پزشکی، گروه بالینت (Balint Group) و کاربرد آن در آموزش پزشکی، برگزاری کلاس وارونه مجازی در روز های کرونایی، آموزش مبتنی بر معنویت در آموزش پزشکی از دیگر موضوعات این صبحانه های کاری است.

همچنین اجرای برنامه درسی: آیا بهترین برنامه درسی همیشه پیروز است؟، روش های غیر رسمی در توانمندسازی آموزشی اعضای هیات علمی، صندلی بین المللی سازی آموزش در نظام های رتبه بندی و نگرش فلسفی و مرجعیت علمی از جمله موضوعات صبحانه های کاری بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1522

به "بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید