دستاورد مخترعان جوان به بازار می رسد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، جشنواره ملی دانش آموزی اکسیر به عنوان یک رویداد مساله محور در پاسخ به سوالات مسائل حوزه های آب، انرژی، محیط زیست و سلامت برگزار می گردد.

دستاورد مخترعان جوان به بازار می رسد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جشنواره ملی دانش آموزی اکسیر به عنوان یک رویداد مساله محور در پاسخ به سوالات مسائل حوزه های آب، انرژی، محیط زیست و سلامت برگزار می گردد. این جشنواره با شعار از ایده تا اختراع، در 4 محور ترکیب مواد، دستگاه و سازه، فرآیند و روش و نرم افزار ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه سراسر کشور طراحی شده است.

یاری به برجسته سازی اختراعات جوانان

اکسیر با هدف نهادینه سازی رویکرد کاربردی و مساله محور در فعالیت های پژوهشی و نوآورانه دانش آموزان و ترغیب و راهنمایی آن ها برای نقش آفرینی در نظام نوآوری کشور و بعلاوه یاری به دیده شدن و برجسته سازی اختراعات مخترعان جوان به همت موسسه پرورش خلاقیت و نوآوری ایده ران که بخش دانش آموزی کانون پتنت ایران است، برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند بر اساس فرمی که در وب سایت جشنواره ارائه شده، طرح های خود را تا 25 اسفندماه 1400 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. پس از آنالیز طرح های ارسالی در مرحله مقدماتی، طرح های منتخب معرفی و برای ارائه و ارزیابی نهایی، به مرحله پایانی دعوت خواهند شد.

تقدیر از طرح های برگزیده

در مرحله پایانی که در اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد، دانش آموزان، طرح های خود را در حضور هیات داوران ارائه خواهند داد و در نهایت، به بهترین ها، جوایز نقدی و گواهینامه های معتبر اهدا خواهد شد. بعلاوه طرح های برتر ویژه این رویداد، با حمایت موسسه ایده ران ثبت اختراع خواهند شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب سایت https://iderun.ir/ بخش رویداد جشنواره ملی دانش آموزی اکسیر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1860

به "دستاورد مخترعان جوان به بازار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد مخترعان جوان به بازار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید