ترسناک ترین روستاهای جن زده در ایران

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به طور کلی وقتی نام روستا، شهر و مکان ترسناک می آید، قطعا یاد یک سری از تجربیاتی می افتیم که آشنایان یا دوستان برای ما بازگو کردند و شاید ما را به فکر فرو برده باشند.

ترسناک ترین روستاهای جن زده در ایران

همواره شهرها و روستاهای جن زده یکی از موضوعات مجذوب نماینده برای ساخت فیلم و سریال و نوشتن کتاب است، اما اگر این مکان ها فقط داخل فیلم ها نباشند چه باید کرد؟ روستاها و شهرهایی که واقعا به تسخیر ارواح درآمده اند و رفتن به آنجا دل پرجراتی می خواهد. در این مطلب قصد داریم تا سفری به روستاهای جن زده در ایران داشته باشیم و علت ترسناک بودن هر کدام از آن ها را بدانیم. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

نشانه روستاهای جن زده چیست؟

با اینکه هنوز از دیدگاه علمی، وجود روستاهای جن زده تایید یا رد نشده باز هم یک سری نشانه ها وجود دارد که بین همه آن ها مشترک است.

بوی خاص

در روستای ارواح و مکان های جن زده، بوی خاصی به مشام می رسد. این بو نه منبع مشخصی دارد و نه تا حالا مشابه آن به مشام تان خورده است. با وجود تحقیقات مختلفی که موسسات ماورالطبیعه انجام دادند، هنوز نتوانستند منشا این بوها را پیدا نمایند.

تغییر ناگهانی دما

یکی دیگر از نشانه های روستاهای جن زده در جهان تغییر ناگهانی دما است. از آنجایی که ارواح و اجنه، بُعد فیزیکی ندارند معلوم نیست که چگونه حضورشان در یک فضا می تواند باعث تغییر ناگهانی دما گردد. گفته می گردد که علت تغییر دما ممکن است به علت ساطع شدن انرژی خاصی باشد که ارواح به همراه خودشان دارند.

صداهای مرموز

در منطقه ها جن زده، همواره صداهای ترسناک و مرموزی به گوش می رسد که باعث وحشت مردم می گردد. محققان موسسه ماورالطبیعه نیویورک در کوشش هستند تا ببینند منشا این صداها چیست و در چه فرکانس هایی شنیده می گردد.

احساس عجیب پشت گردن

تجربه مشترک همه کسانی که به روستاهای متروکه سر زدند این است که احساس عجیبی را پشت گردن خود حس می نمایند. برای همین ممکن است وقتی به این مکان ها سر می زنید، احساسات عجیبی را تجربه کنید.

روستاهای جن زده در ایران

برای تجربه وحشت نیازی نیست تا به کشورهای دیگر سفر کنید، می توانید با یک سفر چند ساعته به گوشه و کنار کشور خودمان هم آن را تجربه کنید.

کلبه تسخیرشده

روستای صومعه سرا که در استان گیلان است، یک منطقه جنگلی و ترسناک به نام هفت دغان دارد که سال هاست تسخیر شده است. خیلی از آدم های محلی می گویند از این روستا و جنگل های اطرافش صداهای عجیب و غریب می شنوند، برای همین بیشتر افراد ترجیح می دهند تا از اینجا رد نشوند.

روستای جیغ

روستای سربرج که به روستا یا جنگل جیغ هم شناخته می گردد، یکی دیگر از روستاهای جن زده متروک و ترسناک است. بعد از تاریک شدن هوا و موقع وزیدن باد، صدای جیغ مانندی از جنگل اطراف این روستا به گوش می رسد. این روستا یکی از منطقه ها گردشگری ایران محسوب می گردد ولی پیشنهاد ما این است که در روشنایی روز به آنجا بروید و به تاریکی شب نخورید.

بوینی یوغون

بوینی یوغون یک قلعه متروک در روستایی به نام کور عباسلو است. در خصوص این روستا، داستان ها و افسانه های زیادی وجود دارد که می گوید آدم هایی که برای بازدید از قلعه می رفتند، دیگر هیچ وقت برنمی گشتند.

ریگ جن

این مکان به مثلث برمودای ایران معروف است. نکته جالب در خصوص این منطقه، این است که یکی از گرم ترین جاهای زمین و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است، برای همین کمتر موجود زنده ای آن اطراف دیده می گردد. برای تماشا نقاط ترسناک در ایران غار طلسم ایلام که همه را بیمار می نماید! را بخوانید.

آیا وجود روستاهای جن زده اثبات شده؟

اگر برای تفریح و تفریح دنبال چنین مکان هایی هستید، خیلی هم خوب است و می تواند کلی خاطره جالب برای شما بسازد، اما اگر دوست دارید روی این مکان ها تحقیق کنید و به عنوان یک علت علمی و تاییدشده از آن بهره ببرید، بهتر است دنبال یک موضوع دیگر بگردید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری مردن در این شهر ممنوع است! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2095

به "ترسناک ترین روستاهای جن زده در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین روستاهای جن زده در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید