توسعه فناوری های حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی محمدی درباره اولویت های کاری ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آینده، اعلام کرد: در کوشش هستیم که با تمرکز بر روی فناوری های نوظهور به حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین بپردازیم.

توسعه فناوری های حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گفته دبیرستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری، بیشتر برنامه های تدوین شده ستاد حمایت از حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاک چین و فناوری های مجازی سازی است.

دبیرستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری در ادامه تاکید نمود: یکی از اقدامات مهم ما در این مدت تعریف و تدوین برنامه مدون برای ستاد بود که در این برنامه، اقدامات و اولویت های کاری ستاد تا سه سال آینده را ترسیم نموده ایم.

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف توسعه فناوری های نوظهور و تحول آفرین در بخش دیجیتال و هوشمندسازی و حمایت از نوآوران و کارآفرینان دانش بنیان شکل گرفته است. این ستاد در کوشش است تا با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عرصه گام های جدی برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 506

به "توسعه فناوری های حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فناوری های حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید