جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) برای یاری به مجلس اعلام آمادگی کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) طی نامه ای برای یاری به مجلس اعلام آمادگی کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) برای یاری به مجلس اعلام آمادگی کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) طی نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: این تشکل آمادگی خود را برای همکاری مخلصانه و خاضعانه دانشجویان با مجلس انقلابی اعلام نموده و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب و خدمت به مردم آماده هرگونه همیاری وهمکاری با نمایندگان انقلابی و خدمت گذار است، به ویژه فعالیت و خدمت در عرصه زنان وخانواده، آن هم به دلیل نقش دانشگاه دخترانه الزهرا سلام الله علی ها در تربیت دختران و مادرانی انقلابی.

متن این نامه به توضیح زیر است:

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت منتخبین مردم و نمایندگان گرانقدر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بدین وسیله به استحضار می رساند جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا سلام الله علی ها راهیابی شما منتخبین مردم رابه خانه دولت تبریک عرض نموده و از خداوندمنان خدمت خالصانه برای دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی و ملت همواره سرافرازش که خود والاترین عبادت هاست را برای شما آرزومندیم.

همانطور که رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای فرمودن: نامزد انتخابات باید با قصد خدمت وارد گردد. اگر با قصد قدرت طلبی و جمع کردن پول و مسائل گوناگون و انگیزه های ناسالم دیگر وارد گردد، به کشور خدمت نمی کند.

ان شاءالله اعتماد مردم عزیز جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان بسیار مورد احترام کرسی نشینان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود مبادا با سرانجام یافتن مهلت خدمت در قالب کرسی مجلس، خود را مدیون مردم و شهدا بیابیم.

تشکل مذکور آمادگی خود را برای همکاری مخلصانه و خاضعانه دانشجویان با مجلس انقلابی اعلام می کند و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب و خدمت به مردم آماده هرگونه همیاری وهمکاری با نمایندگان انقلابی و خدمت گذار می باشد، به ویژه فعالیت و خدمت در عرصه زنان وخانواده، آن هم به دلیل نقش دانشگاه دخترانه الزهرا سلام الله علی ها در تربیت دختران و مادرانی انقلابی.

همانطور که امام بزرگوار فرمودند: مجلس شوراى اسلامى که شما آقایان وکیل هستید از طرف ملت براى خدمت در آن بنگاه، باید آنکه دلخواه ملت است در آنجا طرح بگردد؛ و آنچه دلخواه اسلام است بحث و مشورت بگردد؛ و به ترتیبى که مقرر است تصویب بگردد و همه چیزش اسلامى باشد.

در راستا صاحب الزمان (عج) و خدمت به ملت انقلابی پایدار و سرفراز باشید.

دبیرسیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)

هدیه کحالی وطن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 949

به "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) برای یاری به مجلس اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

3 کاربر به "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) برای یاری به مجلس اعلام آمادگی کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) برای یاری به مجلس اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید