جدیدترین پذیرش آنتاریو برگزار گردید؛ دعوت از 1773 متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در حوزه تکنولوژی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ماه آگوست در حالی شروع شد که استان انتاریو طی پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی یا به اصطلاح Tech Draw برای 1773 متقاضی که در یکی از شش شغل مربوط به فناوری اطلاعات سابقه کار داشتند دعوتنامه صادر کرد. این پذیرش در اول آگوست برگزار گردید. حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی هم 435 بود. پیش از این در اول ماه جولای اولین Tech Draw برگزار گردید و مجموعا 3396 متقاضی اکسپرس انتری از این طریق دعوتنامه دریافت نموده اند.

جدیدترین پذیرش آنتاریو برگزار گردید؛ دعوت از 1773 متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در حوزه تکنولوژی

اولین گام: ورود به صف انتظار اکسپرس انتری

متقاضیان شاغل در بخش تکنولوژی و کامپیوتر، چنانچه مایل باشند در این نوع پذیرش ها پذیرفته شوند، باید در گام نخست پروفایل معتبر خود را در Federal Skilled Worker Class یا در Canadian Experience Class ثبت نمایند؛ هر دوی این دسته ها به وسیله سیستم اکسپرس انتری فدرال مدیریت می شوند. گفتنی است که داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

همه متقاضیان بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت و تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز کسب می نمایند. متقاضیانی هم که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب خواهند کرد. تا اینجای سال 2019، حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری بین 438 و 470 متغیر بوده و البته رایج ترین امتیاز 450 بوده است.

فرایند و شرایط پذیرش های مختص تکنولوژی (Tech Draws)

در استان انتاریو شهرهای تورنتو، اتاوا و کیچنر- واترلو واقع شده اند؛ این شهر قطب تکنولوژی استان انتاریو شمرده می شوند و از این لحاظ تقاضا برای نیروهای کاری بخش تکنولوژی در انتاریو زیاد است. از سوی دیگر، استان انتاریو مانند بقیه استان ها و نواحی کانادا در حال حاضر با کمبود نیروی کار در این حوزه روبرو است. برآورد می شود که تا سال 2021 کانادا به 220 هزار نیروی کار ماهر در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات احتیاج داشته باشد.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو از راستا اولویت های سرمایه انسانی برای جستجو در صف انتظار اکسپرس انتری و پیدا کردن متقاضیانی که واجد شرایط و معیارهای خاص فدرال و استانی هستند استفاده می نماید. برنامه مهاجرت استانی انتاریو در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایطی که در یکی از شش شغل زیر دارای سابقه کار هستند می شود:

طراحان و توسعه دهندگان نرم افزار - NOC 2173

برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های اینترکتیو - NOC 2174

مهندسان کامپیوتر - NOC 2147

طراحان و توسعه دهندگان وب - NOC 2175

تحلیلگران سامانه داده ها و مدیران دیتا - NOC 2172

مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر - NOC 0213

به نمونه فرضی زیر از یکی از متقاضیان اکسپرس انتری که در پذیرش اول آگوست که مختص شاغلان بخش تکنولوژی/کامپیوتر دعوتنامه دریافت نموده است توجه کنید:

احسان 30 ساله است، مدرک لیسانس دارد و سه سال به اسم تحلیلگر داده ها مشغول به کار بوده است. سطح دانش زبان انگلیسی احسان پیشرفته است و سابقه کار و تحصیل در کانادا نداشته است. او با داشتن 436 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی وارد صف انتظار اکسپرس انتری شده است.

در اول گوست یعنی پریروز، استان انتاریو از احسان دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کند. پس از انتخاب از طرف استان انتاریو، امتیاز احسان با دریافت 600 امتیاز اضافی به 1036 رسید و بنابراین در پذیرش اکسپرس انتری آینده در اول صف قرار خواهد گرفت.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1677

به "جدیدترین پذیرش آنتاریو برگزار گردید؛ دعوت از 1773 متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در حوزه تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش آنتاریو برگزار گردید؛ دعوت از 1773 متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در حوزه تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید