حذف زنان و مردان ایران از رقابت های انفرادی تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کمانداران ایران در بخش ریکرو انفرادی زنان و مردان با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کاپ آسیا تایلند بازماندند.

حذف زنان و مردان ایران از رقابت های انفرادی تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیا و در روز سوم از این رقابت ها که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ایران در مرحله یک شانزدهم با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در مرحله یک شانزدهم از این رقابت ها، صادق اشرفی با نتیجه 6 بر 4 برابر کمانداری از بنگلادش باخت، وحید بهدانی با نتیجه 6 بر 2 رقابت را به چین تایپه واگذار کرد، متین سبزی 6 بر صفر برابر اندونزی باخت، پریسا روحانیان 6 بر صفر به چین تایپه باخت و پارمیدا قاسمی با نتیجه 6 بر 2 برابر هند دیدار را واگذار کرد.

تمام کمانداران ریکرو در بخش انفرادی زنان و مردان در مرحله یک شانزدهم دیدار را واگذار کردند و از راهیابی به مرحله یک هشتم بازماندند.

در ادامه این رقابت ها و در بخش تیمی، ریکرو بانوان ایران به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت، تیم میکس ریکرو به مصاف مالزی می رود و تیم ریکرو مردان برابر تایلند به میدان می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 463

به "حذف زنان و مردان ایران از رقابت های انفرادی تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف زنان و مردان ایران از رقابت های انفرادی تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید