سومین پیروزی متوالی ایران مقابل استرالیا به دست آمد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در ادامه رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی دنیا که در تایلند جریان دارد و در روز دوم این مسابقات، امروز سه شنبه تیم ایران در مصاف با استرالیا به فزونی دست یافت.

سومین پیروزی متوالی ایران مقابل استرالیا به دست آمد

در این دیدار حساس نمایندگان کشورمان در کوارترهای اول و دوم با نتیجه 20 بر 9 و 41 بر 21 به فزونی دست یافتند و این فزونی در کوارترهای سوم و چهارم نیز تداوم داشت و ملی پوشان جوان ایرانی پیروز شدند با نتایج 57 بر 44 و 61 بر65 پیروز میدان باشند.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان مقابل تیم های تایلند و هند به فزونی دست یافته بودند و این پیروزی سومین برد پیاپی آنها بود.

چهارمین دیدار تیم ایران فردا چهارشنبه ساعت 9:30 به وقت محلی بانکوک مقابل تیم چین برگزار خواهد شد.

این مسابقات برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جوانان دنیا که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می گردد،در حال جریان است و از تیم های حاضر، سه تیم برتر مجوز حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.

ایران، هند، ژاپن، تایلند، چین و استرالیا، شش تیم حاضر در این مسابقات هستند و این رقابت ها تا روز شنبه، 9 بهمن ماه در بانکوک برپاست.

تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی، مهدی مظلوم، مهدی ماندگار، علی کریمی، مجتبی کمالی، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی، رضا عیوضی با سرمربی گری حسن پالار در این رویداد ورزشی حضور یافته است.

مسعود فلاح به عنوان مربی، حبیب خمجانی به عنوان نماینده فنی در این اعزام همراه با ملی پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده امیر ماندگار فرد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 415

به "سومین پیروزی متوالی ایران مقابل استرالیا به دست آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پیروزی متوالی ایران مقابل استرالیا به دست آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید