حسینی: گل خوردن از تیم هایی مانند فجر سپاسی کار را سخت می نماید، امروز بدشانس بودیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز توضیحاتی را بیان نمود.

حسینی: گل خوردن از تیم هایی مانند فجر سپاسی کار را سخت می نماید، امروز بدشانس بودیم

به گزارش خبرنگاران، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز، در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم. در جلسه بررسی به بازیکنان هشدار داده بودم که مقابل تیمی بازی داریم که ظرفیت و شکل خوبی دارد. مقابل این مدل تیم ها اگر گل بخورید کار سخت خواهد شد. بعد از دریافت گل تمام راه ها را برای رسیدن به گل مساوی امتحان کردیم، اما نه سرعت بازی خوب بود که دیوار دفاعی را بشکنیم و نه شانس با ما یار بود. چند موقعیت نصیب مان شد و اگر می توانستیم سرعت بیشتری به بازی بدهیم امکان بازگشت به بازی را داشتیم. امروز، روزی که به سود ما باشد نشد و این طبیعی است. یک روز در فوتبال اتفاقات به سود شما رقم می خورد و یک روز هم نه.

حسینی در ادامه عنوان نمود: به اعضای تیم فجرسپاسی تبریک می گویم که مزد کوشش شان را گرفتند. این باخت از شایستگی بازیکنان ما کم نمی کند، زیرا آن ها هر چه دارند را در زمین می گذارند، اما باید یاد بگیرند که شرایطی که برای تیم درست نموده بودند، نباید به راحتی از دست برود و با وجود کوشش، تمرکزشان باید همواره 100 درصد باشد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید بازیکنان این تیم پس از برد مقابل ذوب آهن، فجرسپاسی را دست کم گرفته بودند، گفت: درون فکر بازیکنان نیستم، اما فکر نمی کنم این طور باشد. سرعت بازی ما پایین بود و در لحظاتی که باید سریع تر بازی می کردیم، نتوانستیم این کار را انجام دهیم. به اعتقاد من بازیکنان ما این طور نیستند و هر چه داشتند را در زمین گذاشتند، اما باید یاد بگیرند که به خاطر ارائه فوتبال خوب نباید نتیجه را از دست بدهند. نمی خواهم از لفظ سهل انگاری استفاده کنم، اما هر گونه عدم تمرکز می تواند به تیم ما لطمه بزند.

بیشتر بخوانید

  • پیکان صفر - فجر شهیدسپاسی یک/ شاگردان کلانتری ترمز پیکان را کشیدند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1796

به "حسینی: گل خوردن از تیم هایی مانند فجر سپاسی کار را سخت می نماید، امروز بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: گل خوردن از تیم هایی مانند فجر سپاسی کار را سخت می نماید، امروز بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید