کفاشیان: پشتوانه مربیان قبلی منجر به قوی شدن تیم ملی شده است، قبلاً 2 زمین چمن داشتیم اما الان یک آکادمی بی نظیر داریم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد، پشتوانه ای که میراث مربیان قبلی است، باعث قوی شدن تیم ملی شده و ابراز امیدواری کرد این تیم نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد.

کفاشیان: پشتوانه مربیان قبلی منجر به قوی شدن تیم ملی شده است، قبلاً 2 زمین چمن داشتیم اما الان یک آکادمی بی نظیر داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی کفاشیان در حاشیه مراسم خیریه جوان های مبتلا به سرطان با حضور برخی از چهره های فوتبالی، درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 گفت: خیلی خوشحالم که تیم ملی خیلی قوی و با بهترین رکورد ها به عنوان اولین تیم آسیا به جام جهانی 2022 رفته است. این نشان دهنده کار خوب تیم و کادر فنی ماست که کار را به اینجا رسانده ا ند. امیدوارم مسئولان فدراسیون بتوانند بازی های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ملی بگذارند تا در جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و به دور بعدی راه پیدا کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود این صعود ارزان ترین صعود به جام جهانی بوده است و اینکه آیا در دوره او هم صعود ها با ریخت و پاش همراه بوده است، شرح داد: این هزینه ها باید محاسبه شود، ولی خیر. در دوره های قبلی نیز همین شرایط وجود داشت و مربی مشخص بود. فکر می کنم در این دوره هزینه های مربی کمتر است، ولی در دوره های قبلی قیمت ها قطعاً بیشتر بود و شاید همان پشتوانه منجر شده است به اینکه امروز تیم ملی قوی داشته باشیم. برای تیم ملی که می تواند درآمدزایی داشته باشد هر چقدر هزینه کنیم، هزینه ای نکرده ایم و همین که در آسیا سربلند هستیم، یکی از بهترین دستاورد هاست.

کفاشیان درباره اینکه آیا تیم ملی می تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، یادآور شد: تیم ما چندین سال است که ساختارش چیده شده است و بیشتر بازیکنان کنونی در تیم های نوجوانان و جوانان توانایی های شان را نشان داده اند. در دور قبل هم تا آستانه صعود به مرحله دوم جام جهانی رفتیم، ولی در این دوره باید فقط تلاش کنیم و فکر آسیا را کنار بگذاریم و بتوانیم با بازی های تدارکاتی قوی به جلو حرکت کنیم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره عملکرد عزیزی خادم در فدراسیون اشاره کرد: قطعاً در این یک سال کار را خوب جلو برده است و عملکردش خوب بوده. از اینجا به بعد هم خیلی مهم است که در مراحل بعدی هم پیروز باشند.

کفاشیان درباره بدهی های مالیاتی در فدراسیون فوتبال که از گذشته پابرجاست، مطرح نمود: بحث بدهی ها همیشه بوده است، ولی همین الان فدراسیون اندوخته زیادی در فیفا دارد که جلوی پرداخت آن گرفته شده است. تغییرات مالیاتی باعث شده روی فدراسیون زوم بیشتری شود، ولی روالی در حال طی شدن است. همیشه همین طور بوده است. فدراسیون در زمان قبلی تلاش های خیلی زیادی کرده است که باید مدنظر داشته باشیم. قبلاً تیم ملی فقط دو زمین چمن داشت، ولی الان یک آکادمی داریم که در آسیا بی نظیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1913

به "کفاشیان: پشتوانه مربیان قبلی منجر به قوی شدن تیم ملی شده است، قبلاً 2 زمین چمن داشتیم اما الان یک آکادمی بی نظیر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: پشتوانه مربیان قبلی منجر به قوی شدن تیم ملی شده است، قبلاً 2 زمین چمن داشتیم اما الان یک آکادمی بی نظیر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید