خبرنگاران معلمی که در اهر برای دانش آموزانش تلویزیون خرید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تبریز- خبرنگاران - قشر فرهنگی و به خصوص معلم ها که سهم مهمی در آینده سازی جامعه دارند، همیشه فراتر از مسوولیت های شغلی و بر اساس تعهد اجتماعی سعی می نمایند در حل مسائل نقش خود را ایفا نمایند و این بار نیز با فدارکاری درصدد برطرف محدودیت های تحصیلی ناشی از شیوع کرونا هستند.

خبرنگاران معلمی که در اهر برای دانش آموزانش تلویزیون خرید

پیش از این بارها در خصوص فداکاری و از خودگذشتگی معلمان شنیده ایم.

معلمی که جان دانش آموزانش را از آتش نجات می دهد، معلمی که خودش را به خطر می اندازد تا دانش آموزانش آسیبی نبینند، آموزگاری که شاگردانش را در اولویت می بیند و زندگی اش را فدای آن ها می نماید، معلمی که کتاب به دست در بستر بیمارستان با اهریمن بیماری می جنگد، اما دست از تربیت شاگردانش برنمی دارد .

این روزها هم بهانه های زیادی می بینیم تا یاد کنیم از آن هایی که معلمی را محدود به کلاس درس نکردند و تدریس را تنها به کتاب های آموزش و پرورش خلاصه نکردند، آن هایی که درس فداکاری را فقط دیکته نکردند، جان و مالشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

اما، از تلخی های کرونا که بگذریم، معلمان کشورمان در کلاس های درس مجازی مشغول جانفشانی برای این مرز و بوم هستند و در کوششند تا فرزندان ایران اسلامی با اطلاعات و تربیت مناسب آینده ساز کشور عزیزمان باشند و هر چقدر از محبت و کوشش این قشر ایثارگر و متعهد صحبت کنیم کم است.

خانم سرقینی، معلمی است که ضمن پیگیری حضوری درس های دانش آموزش با خرید یک دستگاه تلویزیون امکان استفاده از برنامه های آموزشی شبکه چهار و آموزش را فراهم کرد.

معلمی که تاب محرومیت دانش آموزش را نمی آورد و با خرید تلویزیون امکان استفاده از فضای متفاوت آموزش در دوران کرونا را فراهم می آورد.

این روایت ها تمامی ندارند، برزگر نیز معلمی است که برای خانواده محروم دیگری دستگاه گیرنده دیجیتال خرید و امکان استفاده از برنامه های سیمای ملی را برای دانش آموزان آن خانواده فراهم کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران معلمی که در اهر برای دانش آموزانش تلویزیون خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلمی که در اهر برای دانش آموزانش تلویزیون خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید