دخالت آرایشگاه ها در امور پزشکی تخلف است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دخالت آرایشگاه ها در امور پزشکی را به هر نحوی ممنوع و تخلف دانست.

دخالت آرایشگاه ها در امور پزشکی تخلف است

دکتر کیومرث رحیمی با اشاره به پلمب یک آرایشگاه زنانه در کرمانشاه به علت دخالت در امور پزشکی و بی توجهی به اصول بهداشتی، گفت: این آرایشگاه در یکی از محله های کرمانشاه به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون انواع اعمال جراحی بر روی پوست، برداشتن غده های چربی، بوتاکس و حذف چروک پیشانی برای مراجعین آقا و خانم پلمب شد.

وی اضافه نمود: دستگاه های غیر مجاز این واحد متخلف توقیف و پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رحیمی اعلام کرد: صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان ها و عصب های زیادی دارد و بارها مشاهده شده که با تزریق غیر اصولی ژل و بوتاکس و یا اعمال دیگر و برخورد سوزن با این شریان های مهم اطراف آن دچار مردگی بافت و یا در بعضی موارد وارد شدن آسیب های جدی به اعصاب بینایی و کور شدن کامل فرد شده است.

وی توضیح داد: از طرفی در این مکان ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز وجود دارد.

این مسئول از همه افراد خواست تا درصورت احتیاج به دریافت خدمات پزشکی حتما به پزشک متخصص مراجعه نموده تا در شرایط کاملا ایمن و بهداشتی تحت درمان قرار گیرند.

وی اضافه نمود: همچنین از همه افراد درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره تلفن 34278541 بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1504

به "دخالت آرایشگاه ها در امور پزشکی تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دخالت آرایشگاه ها در امور پزشکی تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید