درویشی: بدون اشتباه بودیم و موقعیت خاصی به استقلال ندادیم، از عملکردم راضی هستم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت که در ملاقات مقابل استقلال بدون اشتباه بوده و موقعیت خاصی به حریف نداده اند.

درویشی: بدون اشتباه بودیم و موقعیت خاصی به استقلال ندادیم، از عملکردم راضی هستم

محمدامین درویشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات تیمش برابر استقلال که در نهایت با تساوی بدون گل به انتها رسید، گفت: بازی با استقلال در استادیوم آزادی برای هر تیمی سخت است. ما از استقلال و نحوه بازی این تیم شناخت داشتیم و در مجموع 90 دقیقه بدون اشتباه بودیم و موقعیت خاصی هم به استقلال ندادیم. اگر هم موقعیتی وجود داشت بیشتر روی ضربات ایستگاهی بود. خدا را شکر که در نهایت یک نتیجه خوب گرفتیم. کسب یک امتیاز از استقلال آنهم در استادیوم آزادی نمی تواند نتیجه بدی باشد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد پیکان در این فصل، خاطر نشان کرد: ما سال جاری تیم جوانی داریم و شرایط پیکان با بعضی از تیم ها قابل قیاس نیست. برنامه باشگاه و کادر فنی یک برنامه سه ساله است و مطمئناً تیم ما در ادامه فصل نتایج بهتری هم خواهد گرفت. ما می توانیم با کسب یک یا دو برد چند پله در جدول بالاتر برویم.

درویشی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، توضیح داد: من بعد از یکی دو بازی در ابتدای فصل مصدوم شدم و نتوانستم در چند بازی تیمم را همراهی کنم. در این فصل هشت یا 9 بازی برای پیکان انجام دادم که دو گل زدم، دو پاس گل دادم و دو پنالتی هم گرفتم. فکر می کنم عملکردم خوب بوده، ولی مهم این است که کادر فنی هم راضی باشد. مطمئناً در بازی های بعدی هم کوشش می کنم تا برای تیمم بازیکن مفیدی باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1502

به "درویشی: بدون اشتباه بودیم و موقعیت خاصی به استقلال ندادیم، از عملکردم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویشی: بدون اشتباه بودیم و موقعیت خاصی به استقلال ندادیم، از عملکردم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید