راه یابی 2 انیمیشن به بخش مسابقه جشنواره نوام بوسنی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران-انیمیشن های بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر و قدم یازدهم به بخش مسابقه جشنواره انیمیشن نوام کشور بوسنی و هرزگوین راه پیدا کردند.

راه یابی 2 انیمیشن به بخش مسابقه جشنواره نوام بوسنی

به گزارش خبرنگاران، انیمیشن های بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر و قدم یازدهم به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام (Neum) کشور بوسنی و هرزگوین راه یافت.

این 2 فیلم پویانمایی تولید سال 2020 امور سینمایی کانون، قرار است ساعت 20 روز سه شنبه 8 تیر 1400 برابر با 29 ژوئن 2021 همراه با 12 فیلم از کشورهای آرژانتین، استونی، برزیل، آمریکا، مراکش، انگلیس، مالزی و لبنان در بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام به نمایش درآید.

پویانمایی 8 دقیقه ای بادهای پاییزی، بادهای بهاری، دو کبوتر به کارگردانی صادق جوادی بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، ساخته شده است.

همچنین انیمیشن 10 دقیقه و 50 ثانیه ای قدم یازدهم به کارگردانی مریم کشکولی نیا از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، بر اساس کتابی با همین نام نوشته زنده یاد سوسن طاقدیس، با تکنیک کات اوت ساخته شده است.

جشنواره انیمیشن نوام (Neum) در زمینه تبلیغ و تشویق جوانان به ساخت فیلم انیمیشن و با هدف توسعه صنعت فیلمسازی و اشاعه این فرهنگ از طریق برگزاری نشست های خلاقانه برگزارمی شود.

شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام از پنجم تا دهم تیر 1400 برابر با 26 ژوئن تا 1 جولای 2021 به صورت برخط (آنلاین) در کشور بوسنی و هرزگوین در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1611

به "راه یابی 2 انیمیشن به بخش مسابقه جشنواره نوام بوسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی 2 انیمیشن به بخش مسابقه جشنواره نوام بوسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید