رنار در خطر اخراج از تیم ملی عربستان!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تیم ملی فوتبال عربستان روز گذشته (چهارشنبه) در ملاقات پایانی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل مکزیک تن به شکست 2 بر یک داد تا وداعی زودهنگام با این دوره از جام جهانی داشته باشد. دو شکست متوالی در این رقابت ها و حذف از گردونه مسابقات، باعث شده تا موجی از نقدها به اِروی رنار سرمربی فرانسوی عربستان روانه گردد و بعضی کارشناسان فوتبال و طرفداران فوتبال عربستان نیز خواستار اخراج او شده اند.

رنار در خطر اخراج از تیم ملی عربستان!

ششمین حضور عربستان در رقابت های جام جهانی با سرمربیگری رنار 54 ساله رقم خورد. تیم تحت راهنمایی او در اولین بازی خود در گروه C جام جهانی 2022 قطر دست به کار بزرگی زد و آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. عربستانی ها، اما در دو بازی بعدی خود به ترتیب مقابل تیم های لهستان و مکزیک تن به شکست های 2 بر صفر و 2 بر یک دادند و از جام وداع کردند.

سایت اسپورت 360 عربستان گزارش داد؛ به نظر می رسد شمارش معکوس برای جدای اِروی رنار از سمت سرمربیگری تیم ملی عربستان شروع شده است. این سرمربی فرانسوی از سال 2019 راهنمایی تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده داشته است و قرارداد فعلی اش هم تا سال 2027 اعتبار دارد، اما با توجه به خشم مردم عربستان بابت حذف تیم شان از بیست ودومین دوره جام جهانی، اتحادیه فوتبال عربستان ممکن است مجبور گردد قرارداد او را فسخ کند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2064

به "رنار در خطر اخراج از تیم ملی عربستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنار در خطر اخراج از تیم ملی عربستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید