فرایند رو به رشد درگیری کرونا در الیگودرز نگران کننده است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/لرستان سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز گفت: هم اکنون 50 درصد تست ها مثبت شده است.

فرایند رو به رشد درگیری کرونا در الیگودرز نگران کننده است

حمزه طولابی در جلسه ستاد مدیریت کرونا الیگودرز که امروز دهم بهمن ماه برگزار گردید، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز مجموع آمار بیماران مشکوک به کرونا 52 هزار 849 نفر است که از این تعداد تست 17 هزار و 181 نفر مثبت اعلام شد و تا به امروز 291 نفر در پی ابتلا به کرونا در این شهرستان فوت نموده اند.

وی توضیح داد: عدم رعایت فاصله اجتماعی در اماکن عمومی، عدم استفاده از ماسک و برگزاری اجتماعات مخصوصاً مراسم عزا و عروسی می تواند باعث اوج گیری دوباره بیماری کرونا در شهرستان الیگودرز باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز در خصوص شرایط واکسیناسیون شهرستان، اظهار داشت: تعداد 95106 نفر نوبت اول و 77073 نفر و 18703 نفر نوبت سوم واکسیناسیون خود را کامل نموده اند.

طولابی از مردم خواست با توجه به اینکه محدودیت سنی برای واکسیناسیون برداشته شده و همه افراد بالای 9 سال شهرستان می توانند با مراجعه به مراکز شهری و روستایی، پایگاه ها و خانه های بهداشت نسبت به واکسیناسیون خانواده خود اقدام نمایند.

وی افزود: پیشنهاد ما تعطیلی مراکز آموزش عالی و مدارس شهرستان است و پس از آن محدودیت برگزاری مراسم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1953

به "فرایند رو به رشد درگیری کرونا در الیگودرز نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند رو به رشد درگیری کرونا در الیگودرز نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید