رکورد منفی خرید های یحیی برای پرسپولیس!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، پرسپولیس در حالی لیگ بیست و یکم را سپری می نماید که خرید های تابستانی این تیم به جز علی نعمتی، چندان مورد استفاده قرار نگرفته اند. علی نعمتی هم در سه بازی ابتدایی فصل به میدان نرفت، اما پس از آن به مهره فیکس سرخپوشان تبدیل شد و حتی محتمل است از فرشاد فرجی هم عبور کند.

رکورد منفی خرید های یحیی برای پرسپولیس!

نکته جالب اینکه دو خرید این فصل پرسپولیس علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل روی هم کمتر از 200 دقیقه بازی نموده اند. پاکدل در 8 بازی که به میدان رفت همواره بازیکن تعویضی بود و به جز یک گل به فولاد، اثر مثبتی در نمایش پرسپولیس نگذاشت و حالا دوران نقاهت مصدومیتش را سپری می نماید.

این در حالی است که رضا دهقانی پس از 21 دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس، تصمیم به جدایی گرفت تا به همراه این دو بازیکن کمتر اندازه دقایق حضور در این فصل سرخپوشان را به نام خود ثبت کند.

این موضوع از دو جنبه مورد توجه قرار گرفته است که یکی کیفیت پایین این بازیکنان و بعلاوه جنبه دیگر عدم اعتماد یحیی گل محمدی به آنهاست و حالا باید دید این بازیکنان در ادامه فصل چه خواهند کرد؛ هرچند که گل محمدی در پاسخ به پرسش ها راجع به آن ها تاکید می نماید که با تیم هماهنگ خواهند شد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1852

به "رکورد منفی خرید های یحیی برای پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد منفی خرید های یحیی برای پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید