بعید است استقلال و پرسپولیس تا شهریور واگذار شوند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، محمدجواد جمالی نوبندگانی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس، گفت: اخیراً در مجلس جلسه ای برای آنالیز این موضوع با حضور وزیر ورزش و جوانان و بعضی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار گردید که طبق گفته سلطانی فر در هیئت دولت مصوبه ای برای واگذاری استقلال و پرسپولیس تصویب شده است.

بعید است استقلال و پرسپولیس تا شهریور واگذار شوند

وی تأکید کرد: واگذاری سرخابی ها مسئله بسیار مهمی است اما یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت آن است که این باشگاه ها باید به افرادی واگذار گردد که اهلیت آنان اثبات گردد و دقت و سرعت در اجرای این مصوبه باید توأمان باشد.

عضو فراکسیون ورزش ادامه داد: حدود دو سال پیش، اسامی بعضی افراد جهت خرید سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام شد که این افراد در حال حاضر در زندان هستند و این مسئله باعث شده است که واگذاری این تیم ها با احتیاط بیشتری صورت گیرد.

جمالی نوبندگانی توضیح داد: از سوی دیگر در واگذاری بعضی از تیم ها چون نفت تهران، استقلال اهواز، پاس تهران، سپیدرود رشت و ابومسلم خراسان شاهد تجارب ناموفقی بودیم که این مسئله هم حساسیت واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را افزایش داده است.

وی با تأکید بر اینکه تیم داری باشگاه های خصوصی باید با مدیریت حرفه ای باشد و مدیران این باشگاه ها باید تجارب لازم را داشته باشند، توضیح داد: با توجه به مسائل مذکور، بعید می دانم که تا شهریور ماه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند.

شایان ذکر است که مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه 98 وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد که با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی تا سرانجام شهریور 98 شرایط پذیرش باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرا بورس را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 175

به "بعید است استقلال و پرسپولیس تا شهریور واگذار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعید است استقلال و پرسپولیس تا شهریور واگذار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید