ری به حیات خلوت معضلات و مسائل تهران تبدیل شده است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: ری به حیات خلوت معضلات و مسائل تهران تبدیل شده است.

ری به حیات خلوت معضلات و مسائل تهران تبدیل شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حسن خلیل آبادی چهارشنبه 4 دی در جلسه مدیریت پسماند شهرستان ری که با حضور حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و با معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان، بخشداران و سایر اعضا در محل فرمانداری ری برگزار گردید طی سخنانی اظهار کرد: شهرستان ری با بحران محیط زیست روبرو است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری بابیان این که آرادکوه مسائل فراوانی را به ری تحمیل نموده است گفت: ری بایستی یک شهر گردشگری و بوم گردی باشد ولی متأسفانه تبدیل به حیات خلوت معضلات و مسائل تهران شده است.

خلیل آبادی بابیان این که مردم ری می توانند از ظرفیت بالای ری در بخش بوم گردی استفاده نمایند و صنعت گردشگری را به ویژه در روستاها احیا نمایند اضافه کرد: ری این ظرفیت را دارد که به قطب گردشگری تبدیل گردد و از پتانسیل های ذاتی این منطقه به بهترین شکل ممکن بهره مند شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در ادامه عنوان داشت: مسئولین بایستی لزوم تفکیک زباله از مبدأ و همچنین معضلات و آسیب های پسماند را اطلاع رسانی نمایند چراکه: حفاظت از محیط زیست و صیانت از منابع طبیعی نیازمند عزم تمامی بخش های مردمی و دستگاه های دولتی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 605

به "ری به حیات خلوت معضلات و مسائل تهران تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ری به حیات خلوت معضلات و مسائل تهران تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید