زبان کردی به پیام رسان بومی آیگپ افزوده شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از آیگپ، نسخه جدید 2.0.7 این نرم افزار برای پلتفرم اندروید منتشر شد. در این نسخه علاوه بر اضافه شدن امکانات کاربردی جدید، کاربران شاهد بهبود عملکرد در قابلیت های موجود نرم افزار خواهند بود.

زبان کردی به پیام رسان بومی آیگپ افزوده شد

هموطنان کردزبان می توانند با مراجعه به بخش تنظیمات زبان برنامه، زبان کردی را انتخاب کرده و تجربه ای جدید را با آیگپ داشته باشند. این پیام رسان در کنار زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسه، روسی، عربی و کردی، به زودی زبان آذری را نیز به امکانات خود اضافه خواهد کرد.

سرویس خبر نیز دیگر امکانی است که در نسخه جدید آیگپ دیده می شود. علاقمندان با عضویت در سرویس اولین خبر می توانند اخبار خبرگزاری ها و پایگاه های خبری را در لحظه دریافت کنند و در جریان اخبار روز ایران و دنیا قرار گیرند.

افزودن گالری تصاویر، ویدئو و موسیقی، افزودن امکان حذف فایل از حافظه در زمان حذف پیام از چت، افزودن انتخاب چندتایی در لانگ کلیک لیست مخاطبین و افزودن اشتراک گذاری مستقیم در صفحه نمایش تصاویر و ویدیوها از دیگر امکانات جدیدی است که به نسخه جدید آیگپ افزوده شده است.

آیگپ همچنین در این نسخه سعی بر بهبود عملکرد خود داشته است. بهبود عملکرد ریپلای هنگامی که جستجو فعال است، به روز رسانی عملکرد صفحه کانال های پرمخاطب، بهبود عملکرد نمایش ایموجی ها و بهبود عملکرد زبان دستگاه های اندروید 7 و افزودن تمامی زبان های موجود در آیگپ به بخش پرداخت قبض، از جمله این تغییرات است.

علاقه مندان به استفاده از خدمات آیگپ می توانند آن را از وب سایت اصلی این اپلیکیشن و یا مارکت های معتبر و مورد تائید نصب و به روزرسانی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 521

به "زبان کردی به پیام رسان بومی آیگپ افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان کردی به پیام رسان بومی آیگپ افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید