ساختمان راهبران خط 4 متروی تهران به بهره برداری رسید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا) - ساختمان راهبران خط 4 به مساحت 320 متر مجهز به سیستم های هوشمند ترافیکی و راهبری، صبح امروز 19 آبان ماه، با حضور مدیرعامل؛ معاونین و مدیران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ایستگاه میدان شهدا افتتاح شد.

ساختمان راهبران خط 4 متروی تهران به بهره برداری رسید

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، علی عبدالله پور در مراسم بهره برداری این ساختمان گفت: راهبران قشر بسیار فهیم و زحمت کش متروی تهران هستند و نقش کلیدی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در دو بعد برنامه های زیربنایی و برنامه های کوتاه مدت برای برای برطرف دغدغه های راهبران به عنوان قشر مهم مترو فعالیت می کنیم افزود: کارهای زیربنایی ممکن است کمی زمانبر باشد اما به هر حال باید رهبران بدانند که هم در موارد پرسنلی و هم بهبود امکانات فیزیکی شرکت بهره برداری مترو در حال اجرا کار برای آنهاست و باید صبر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه توضیح داد: من به مدیران سفارش نموده ام که از اقداماتی که در کوتاه مدت می توانند، انجام دهند غفلت ننمایند و خوشحالم که در مدت کوتاهی دوستان توانستند این ساختمان را مجهز نمایند و تجهیزات خوبی برای راهبران جهت تسهیل کار آنها اینجا نصب نمایند.

در ادامه این مراسم حشمتی مدیرارشد خط 4 گفت: این ساختمان برای حضور 300 راهبر خط 4 در نظر گرفته شده است اما خبر خوب دیگری که می توانم به راهبران بدهم این است که ساختمان اصلی راهبران این خط قرار است در سرانجامه شهید کلاهدوز با مساحت 1500 متر ساخته گردد و در حال حاضر پیمانکاران آن معین شده است.

وی افزود: این ساختمان شامل فضاهای اداری، استراحتگاه، امکانات رفاهی ،حفاظتی و تجهیزات هوشمند شامل نمایشگرهای میمیک پنل ترافیکی خط چهار ، نرم افزار لوحه حرکت قطار، تجهیزات بی سیم، ارتباط با شبکه مترو و برقراری تلفن IP است.

در سرانجام این مراسم عبدالله پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدای لوح از تعدادی از راهبران و پرسنل دست اندرکار ساخت این ساختمان تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1794

به "ساختمان راهبران خط 4 متروی تهران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان راهبران خط 4 متروی تهران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید