سینماگران قدیمی فیلم تازه می سازند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، عباس جهانبخش و داوود محمدی شلمانی، دو سینماگری هستند که با ارائه فیلمنامه های تازه خود در انتظار دریافت پروانه ساخت به سر می برند.

سینماگران قدیمی فیلم تازه می سازند

به گزارش خبرنگاران، عباس جهانبخش، سینماگر قدیمی که از دهه 50، در کسوت های مختلفی مانند بازیگر، تهیه کننده، سرمایه گذار و صدابردار حضور دارد، در کوشش است تا پس از دریافت پروانه ساخت، پروژه آخرین ملاقات شراره را به تهیه کنندگی و کارگردانی خود، جلوی دوربین ببرد.

جهانبخش درحالی این پروژه را آغاز خواهد نمود که از آخرین ساخته او یعنی رهاتر از دریا، بیش از 12 سال می گذرد. او بعلاوه فیلم های عشق و مرگ، بیا با من و آرزوی بزرگ را به فراوری رسانده و در آثاری چون ملاقات در استانبول، دو نیمه سیب و چشمهایم برای تو به ایفای نقش پرداخته است.

داوود محمدی شلمانی نیز درصدد است تا پس از دریافت پروانه ساخت، فیلم فقط به خاطر تو را در مقام تهیه کننده و کارگردان، جلوی دوربین ببرد.

این پروژه، جدیدترین فعالیت سینمایی این کارگردان پس از 21 سال خواهد بود. محمدی شلمانی، آخرین بار در سال 80، فیلم بوی گل سرخ را جلوی دوربین برد. از دیگر کارهای این سینماگر قدیمی می توان به شکار انسان، گریز از مرگ، قدیس، محکومین و فرار بزرگ اشاره نمود.

فیلمی از کارگردان نفس عمیق در راه جشنواره | تهیه کننده: ما همین یک جشنواره سینمایی را داریم نباید فرصت را از دست بدهیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2089

به "سینماگران قدیمی فیلم تازه می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماگران قدیمی فیلم تازه می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید