شرایط نامناسب زمین و هوا از کیفیت بازی کاست

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی پس از ملاقات دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که با نتیجه تساوی بدون گل در اراک سرانجام یافت، در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به اعتقاد من هر دو تیم خوب بازی کردند اما تیم مس رفسنجان نسبت به تیم حریف رجحان داشت.

شرایط نامناسب زمین و هوا از کیفیت بازی کاست

وی اضافه نمود: البته نامناسب بودن زمین مسابقه هم بر کیفیت و فرایند بازی تأثیر گذار بود. به دلیل بارندگی زیر چمن کاملاً گل آلود بود و علاوه بر آن مه آلوده بودن هوا کار را برای دو تیم سخت کرد به نحوی که بعد از 10 دقیقه که از بازی گذشته فشار سختی به دلیل شرایط نامناسب زمین مسابقه به تک تک بازیکنان وارد شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم آلومینیوم با روش 5 -4 -1 در لایه های دفاعی شرایط خوب ایجاد نموده بود و از سوی دیگر ما هم تمام جهتهای تهاجمی را در اختیار داشتیم و نسبت به آلومینیوم موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم و می توانستیم در نیمه دوم پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: البته در ابتدای بازی هم یک بازیکن موقع گرم کردن آسیب دید و 2 بازیکن را هم به علت ابتلاء به بیماری کرونا در اختیار نداشتیم. در مجموع تیم مس رفسنجان بعد از دو بازی سخت که مقابل استقلال و گل گهر داشتیم فرایند رو به رشدی را طی نموده است و انتظار و توقع داشتیم در خانه حریف 3 امتیاز را بگیریم.

ربیعی اعلام کرد: به هر حال تیم مس رفسنجان جهت رشد را پیش گرفته و انتظار داریم روز به روز بهتر گردد. با توجه به اینکه اولین تجربه لیگ برتر را داریم ولی در این سه بازی اخیر تجربه های خوبی کسب نموده ایم که در هفته های آینده و بازی های دیگر آنها را به کار خواهیم بست.

لازم به ذکر است رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیم اراک پس از بازی در نشست خبری شرکت نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1237

به "شرایط نامناسب زمین و هوا از کیفیت بازی کاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامناسب زمین و هوا از کیفیت بازی کاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید