شیائومی می بند 5 با NFC، نمایشگر عظیم تر و ریموت دوربین راهی بازار می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، شیائومی قرار است به زودی از مچ بند جدید خود با نام می بند 5 رونمایی کند. محصولی که به خاطر موفقیت های سری 4 به شدت مورد انتظار کاربران است. به خصوص اینکه شیائومی این مچ بند را به قابلیت های زیادی از قبیل NFC، ردیاب سلامت زنان، نمایشگر عظیم تر، ریموت دوربین و … مجهز خواهد نمود.

شیائومی می بند 5 با NFC، نمایشگر عظیم تر و ریموت دوربین راهی بازار می گردد

امروز شیائومی در حساب رسمی خود در ویبو پستی را در رابطه با می بند 5 به اشتراک گذاشت که با توجه به آن، تمامی شایعات و خبرهایی که پیش تر پیرامون این محصول منتشر شده بود را تایید کرد. در واقع مچ بند جدید این شرکت قرار است 7 ویژگی جالب و جذاب داشته باشد که عبارت اند از:

  • نمایشگر عظیم Dynamic OLED
  • قابلیت شارژ مغناطیسی
  • NFC یونیون پی و QuickPass
  • ریموت دوربین
  • سنسورهای حرفه ای
  • 11 حالت حرفه ای ورزشی
  • حالت جدید سلامت زنان

شیائومی می بند 5 با قابلیت کنترل دوربین گوشی راهی بازار می گردد

شیائومی می بند 5 قرار است در چهار رنگ زرد، قرمز، سبز و مشکی راهی بازار گردد. همچنین در موارد بالا منظور از سنسورهای حرفه ای در واقع همان سنسور اندازه گیری اشباع اکسیژن خون است که به سنجش میزان استرس یاری می نماید.

اخیرا هم شنیده بودیم پشتیبانی از الکسا، دستیار صوتی هوشمند آمازون هم در این مچ بند قرار گرفته است که البته در این گزارش نامی از آن به میان نیامد. شاید هم تنها مدل های جهانی به آن دسترسی داشته باشند و برای همین شیائومی در ویبو به آن اشاره نکرد. البته هیچ بلندگویی برای دریافت صدای الکسا در این مچ بند وجود ندارد و پاسخ ها به صورت متن به نمایش در می آیند.

با توجه به خبرها و شایعات قبل، حالت های تمرینی نظیر یوگا، دستگاه پله نوردی، دستگاه روئینگ، دستگاه دوچرخه سواری و طناب زدن نیز به مچ بند جدید اضافه خواهد شد. همینطور شنیده بودیم نمایشگر این محصول از 0.95 اینچ به 1.2 اینچ افزایش می یابد که ظاهرا درست بوده. در بین تمام قابلیت ها اما ریموت دوربین شیائومی می بند 5 یکی از بهترین قابلیت ها بود که خوشبختانه قرار است به آن اضافه گردد.

می بند 5 قرار است 5 شنبه وارد بازار چین گردد. این یعنی 11 ژوئن (22 خرداد)، می بند جدید را در چین و چند روز بعد در تابستان، رونمایی نسخه جهانی آن را شاهد خواهیم بود.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 966

به "شیائومی می بند 5 با NFC، نمایشگر عظیم تر و ریموت دوربین راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می بند 5 با NFC، نمایشگر عظیم تر و ریموت دوربین راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید