شیخ سلمان: به برگزاری جام ملت های آسیا هر دو سال یکبار فکر می کنیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که آنها حاضر هستند برگزاری جام ملت های آسیا هر دو سال یک بار را آنالیز نمایند.

شیخ سلمان: به برگزاری جام ملت های آسیا هر دو سال یکبار فکر می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از امارات اسپورت، فیفا اخیرا برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار را به جای هر چهار سال یک بار به مشورت گذاشت.

باوجود آنکه بیشتر بازیکنان مخالف این ایده نو از فیفا هستند اما خود فیفا در حال متقاعد کردن کشورها و فدراسیونها برای این ایده است.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نه تنها موافق این ایده نو از سوی فیفا است بلکه میخواهد که آن را در جام ملت های آسیا هم اجرا کند.

او گفت: چنانچه فیفا در برگزاری جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار پیروز گردد ما هم در آسیا برگزاری جام ملت ها هر دو سال یک بار را آنالیز خواهیم کرد. من از برگزاری شکل و نحوه برگزاری جام ملت ها راضی نیستم و باید کوشش کرد تا این رقابت ها را در سطح بالاتری برگزار کنیم.

شیخ سلمان به تفاوت سطح کیفی فوتبال در غرب و شرق آسیا هم اشاره نمود و گفت: فوتبال آسیا احتیاج به سرمایه گذاری های بیشتری دارد. سطح کیفی تیم های ملی در غرب آسیا نسبت به شرق افت نموده است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار نظری را بر زبان آورد که بیشتر به سود تیم های عربی حوزه خلیج فارس است که بازیکنان خارجی زیاد در آنها بازی می نمایند.

او گفت: من هوادار برطرف محدودیت های تابعیت به وسیله فیفا هستم تا هر کشوری بتواند از ساکنان و خارجی ها بیشتر بهره بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1901

به "شیخ سلمان: به برگزاری جام ملت های آسیا هر دو سال یکبار فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ سلمان: به برگزاری جام ملت های آسیا هر دو سال یکبار فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید