فاز اول پایانه شرق در دی ماه امسال افتتاح می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تکمیل فاز اول پایانه شرق در دی ماه امسال اطلاع داد.

فاز اول پایانه شرق در دی ماه امسال افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، جلال بهرامی در خصوص آخرین شرایط سرانجامه شرق با اشاره به بازدیدهای دوره ای خود از این سرانجامه گفت: در چهارشنبه هفته قبل در آخرین بازدیدی که از روند احداث و تکمیل سرانجامه داشتم، حدود 360 نفر در سرانجامه شرق مشغول به کار بودند تا هر چه سریعتر عقب ماندگی ها برطرف و پروژه سرانجامه شرق تحویل مردم داده گردد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها تکمیل این سرانجامه سرعت می گیرد؛ بگونه ای که تا سرانجام مردادماه 1000 نفر در سرانجامه مشغول به کار خواهند شد تا این پروژه تکمیل گردد، ادامه داد: سرانجامه شرق سه فاز دارد و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول سرانجامه در دی ماه امسال افتتاح خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه فاز دوم سرانجامه نیز قرار است تا یکسال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد و فاز سوم نیز اساسا به سرانجامه ارتباطی ندارد و یک اقدام زیر ساختی است، اضافه کرد: فاز یک که همان سالن اصلی سرانجامه شرق است در دی ماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص اتصال سرانجامه شرق به مترو با تأکید بر اینکه طراحی ها صورت گرفته و پیمانکار این پروژه نیز معین شده است، گفت: دقت داشته باشید که در دی ماه سالن اصلی سرانجامه تکمیل و تحویل داده می گردد و ممکن است انتقال سرانجامه قدیم شرق به سرانجامه نو و انتقال دفاتر مدتی زمانبر باشد؛ اما کاری که ما باید انجام دهیم آماده کردن سالن است که تا دی ماه سالجاری آماده خواهد شد.

فرآیند ساخت سرانجامه نو شرق از دهه 90 شروع شده و با گذشت حدود 12 سال هنوز افتتاح نشده و قرار است تا فاز یک این پروژه تا دی ماه به بهره برداری برسد. با راه اندازی سرانجامه نو، سرانجامه قدیم شرق واقع در انتهای خیابان دماوند به این محل منتقل شده و از بار ترافیکی خیابان دماوند کاسته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2167

به "فاز اول پایانه شرق در دی ماه امسال افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول پایانه شرق در دی ماه امسال افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید