فروش پهپاد خانگی رینگ آمازون به وسیله دعوتنامه شروع شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، آمازون در جریان رویداد سخت افزاری پاییزی خود بیان کرد که فروش پهپاد خانگی دوربین دار رینگ (Ring Always Home Cam) را که سال گذشته در رویدادی مشابه معرفی گردید، به زودی شروع می نماید و هم اکنون کاربران با دعوتنامه می توانند آن را سفارش دهند.

فروش پهپاد خانگی رینگ آمازون به وسیله دعوتنامه شروع شد

در این رویداد محصولات تازه ای مانند رینگ آلارم پرو (Ring Alarm Pro)، آمازون بلینک (Amazon Blink)، استرو (Astro)، یک زنگ هشدار سفارشی و اقلام دیگری معرفی گردید. به گفته آمازون، سیستم امنیتی رینگ به زودی این امکان را فراهم می نماید که کاربران با استخدام نگهبان های مجازی، امکان نظارت بر چشمی در خانه را داشته باشند.

دوربین خانگی رینگ آمازون 250 دلار هزینه دارد و می تواند با دنبال کردن یک جهت پروازی برنامه ریزی شده درون خانه پرواز کند. بعلاوه کاربران این امکان را دارند که علاوه بر پرواز اتوماتیک رینگ، به صورت دستی یک سفر را در جهتهای معین شده در محیط خانه انجام دهند. پهپاد آمازون به وسیله اپلیکیشن مخصوص رینگ کنترل می گردد و نقشه اتاق ها در آن قابل برنامه ریزی است.

این دوربین پرنده بعلاوه می تواند به رخدادهای خاصی مانند فعال شدن سیستم اعلام خطر در یا پنجره در سیستم هشدار رینگ (Ring Alarm) واکنش نشان دهد. اما برای پوشش چندین طبق طراحی نشده و بنابراین امکان پرواز به بالا و پایین پله ها را با کنترل از راه دور ندارد. این طور که گفته شده، این قابلیت به دلایل امنیتی و رعایت حریم خصوصی فراهم نیست. رینگ بعلاوه با هزینه ماهانه 3 دلار می تواند تصاویر ضبط شده را در آمازون کلود ذخیره کند.

دوربین پرنده رینگ بعلاوه نمی تواند در حالی که به پایه متصل است، فیلم ضبط کند و بدین ترتیب نگرانی کاربران از ضبط پنهانی بخش های گوناگون خانه، با صدای بلند پره های آن از بین می رود.

به گفته جیمی سیمینوف (Jamie Siminoff) بنیان گذار بخش رینگ آمازون، ایده طراحی این محصول این بوده که کاربران بتوانند بدون احتیاج به داشتن چندین دوربین، زاویه های گوناگونی از خانه خود را تحت کنترل داشته باشند.

با وجود نو بودن این محصول، حریم خصوصی رینگ به ویژه با توجه به شیوه اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با پلیس و بعلاوه در دسترس بودن اشتراک گذاری ویدیوها با پلیس، مورد انتقاد جدی قرار گرفته است.

هر چند آمازون با توجه به این انتقادها، پیشرفت هایی در قوانین استفاده از رینگ پرنده داشته، اما باز هم ارائه یک پهپاد خانگی دوربین دار، پرسش های جدی را درباره صندلی حریم خصوصی در رینگ ایجاد می نماید. همان طور که دوربین های امنیتی داخل خانه باعث نقض جدی حریم خصوصی شده اند، فراهم کردن امکان پرواز برای یک دوربین و توانایی پرواز اتوماتیک آن در اطراف، این مسائل را تشدید هم می نماید.

از سویی استراتژی آمازون برای عرضه پهپاد خانگی دوربین دار شاید بیش از آنچه به نظر می رسد گویا باشد. این غول فناوری زمان عرضه دستگاه را معین نکرده و هم اکنون پیش خرید آن فقط به وسیله دعوتنامه صورت می گیرد.

روندی که عرضه دستگاه هایی مانند اکو اتو (Echo Auto)، الکسا مایکروویو (Alexa Microwave) و دیگر دستگاه های موسوم به Day 1 را به یاد می آورد و نشان می دهد که آمازون میخواهد برای آنالیز تمایل بازار، رینگ پرنده را در ابتدا به صورت محدود ارائه کند.

عکس ها: دوربین امنیتی پرنده Always Home Cam آمازون رینگ

Credit: Amazon

منبع: CNet

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1716

به "فروش پهپاد خانگی رینگ آمازون به وسیله دعوتنامه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پهپاد خانگی رینگ آمازون به وسیله دعوتنامه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید