فعالان مالی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته اند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس و مدیران اتاق ایران به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مدیران صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

فعالان مالی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته اند

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در این مراسم، ایام دهه فجر را به همه مردم ایران به ویژه فعالان مالی تبریک گفت و گفت: در شرایط فعلی بار مسئولیت سنگینی بر دوش اقتصاد است. مشکل اساسی کشور در شرایط جنگ مالی بر دوش فعالان مالی است. فعالان مالی طی دوران سخت تحریم با از خودگذشتگی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته اند.

وی ادامه داد: باید به تولیدنمایندگانی کخ در این شرایط با فداکاری به اقتصاد کشور فکر می نمایند و تحت هر شرایطی نقش جلوبرنده در مسائل مالی را بر عهده دارند خداقوت گفت و ادای احترام کرد. امیدواریم که آینده ای بهتر از گذشته در انتظار همه کسانی که فداکارانه کار می نمایند، باشد.

رئیس اتاق ایران اضافه کرد: فعالان مالی از گذشته دور تا به امروز صرفا به مسائل مالی فکر نکرده اند بلکه نقش مسئولیت اجتماعی همواره در این کشور بر دوش فعالان مالی بوده و ارتباط آن ها با توده مردم همواره برقرار بوده است.

شافعی گفت: در شرایط حاضر نیز، فعالان مالی با کوشش خود این نقش را از نظر مسئولیت اجتماعی با ایجاد اشتغال و بالابردن رفاه جامعه بر عهده دارند و به نحو مطلوبی این موضوع را مد نظر دارند که برای همه آن ها آرزوی توفیق دارم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 677

به "فعالان مالی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان مالی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید