فلاحت زاده: اتفاقات قبل از بازی گل گهر ، استقلال شائبه ایجاد می کند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، حواشی پیش از دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان خود به خود ایجاد شائبه می کند.

فلاحت زاده: اتفاقات قبل از بازی گل گهر ، استقلال شائبه ایجاد می کند

فرشاد فلاحت زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی استقلال و گل گهر گفت: بازی قشنگی را از هیچکدام از دو تیم ندیدیم و هم استقلال و هم گل گهر یک فوتبال بسته را به نمایش گذاشتند، چون می خواستند در درجه اول بازنده نباشند و پس از آن به فکر گلزنی و پیروزی بودند. تیم های قلعه نویی همیشه محکم و فشرده بازی می کنند و با توجه به اینکه گل گهر در زمین خودش بازی می کرد شرایط را برای استقلال سخت تر شده بود.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی به هیچ وجه دلش نمی خواست در سیرجان مقابل تیم قلعه نویی بازنده باشد، به همین دلیل حساسیت بازی بالا بود و نمی توانستیم انتظار یک فوتبال زیبا را از دو تیم داشته باشیم. استقلال اگر پیروز از زمین بیرون می آمد مجدداً به صدر جدول برمی گشت و شرایطش در جدول بهبود پیدا می کرد و با روحیه ای بالاتر می توانست به بازی با صنعت نفت و پرسپولیس فکر کند که این اتفاق نیفتاد.

فلاحت زاده در مورد سومین تساوی پیاپی استقلال بیان کرد: استقلال مقابل گل گهر می توانست برنده باشد، اگر جعفر سلمانی آن موقعیت تک به تک را به گل تبدیل می کرد. استقلال اگر در سیرجان پیروز می شد با شرایطی بهتر مهیای بازی های حساس پیش رو می شد، اما اتفاقات پیش از بازی باعث شد که تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم بریزد و نتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به اتفاقات پیش از بازی و بازی نکردن دو بازیکن خارجی این تیم گفت: این مسائل را ما فقط در فوتبال ایران شاهد هستیم و در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقاتی را نمی بینیم. چطور ممکن است که یک ساعت قبل از بازی اعلام می کنند دو بازیکن مجوز بازی ندارند؟! سرمربی تیم ترکیب تیمش را معین کرده و تمام برنامه ریزی اش را با وجود نفراتی که در ترکیب قرار داده انجام داده است، اما زمانی که تیم به ورزشگاه می رسد معین می شود که دو بازیکن خارجی نمی توانند بازی کنند.

وی اضافه نمود: این موضوع برای فوتبال ما که می گوییم حرفه ای است وجهه خوبی ندارد. مهاجمان خارجی استقلال به راحتی می توانند این حواشی را در بیرون از ایران منعکس کنند که جلوه خوبی ندارد. اگر بازی کردن بازیکنان خارجی با مشکل روبرو بوده است، چرا در بازی های گذشته استقلال این دو بازیکن بازی کردند و کسی ایرادی نگرفته است؟! من نمی توانم بگویم جلوگیری از بازی کردن دو خارجی استقلال با برنامه بوده است، اما اینکه یک ساعت قبل از بازی این اتفاق می افتد شائبه ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1801

به "فلاحت زاده: اتفاقات قبل از بازی گل گهر ، استقلال شائبه ایجاد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاحت زاده: اتفاقات قبل از بازی گل گهر ، استقلال شائبه ایجاد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید