تور ارزان آلمان: فلیک: آلمان به جمع تیم های بزرگ دنیا برگشته است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سرمربی تیم ملی آلمان می گوید این تیم توانسته است به جمع تیم های بزرگ برگردد.

تور ارزان آلمان: فلیک: آلمان به جمع تیم های بزرگ دنیا برگشته است

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیلد، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان درباره شرایط رو به رشد تیم تحت راهنمایی او گفت: ما در هر پست دو یا سه بازیکن داریم. این ها چیزهایی هستند که خوب هستند و چند ماه پیش این طور نبود. ما در هر پست بازیکنان خوبی داریم. ما نیازی به پنهان کاری نداریم، اما هم چنان می توانیم پیشرفت کنیم.

او درباره بازی با ارمنستان نیز گفت: همه چیز عالی نبود، اما من باید به تیم تبریک بگویم. ما اکنون هفت بازی پشت سر گذاشتیم که هفت برد به دست آوردیم. می توانیم از این عملکرد راضی باشیم. باید همین عملکرد را در بازی های بعدی نیز داشته باشیم و پیشرفت کنیم. اکنون آلمان به جمع تیم های بزرگ برگشته است و این شاد کننده است.

تیم ملی آلمان که از قبل صعود خود را به جام جهانی 2022 قطر قطعی نموده است، به ملاقات ارمنستان رفت و با نتیجه 4 بر یک به رجحان رسید.

ایلکای گوندوگان دو بار، کای هاورتز و یوناس هافمن برای ژرمن ها گلزنی کردند و هنریک میخیتاریان تنها گل ارمنستان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1813

به "تور ارزان آلمان: فلیک: آلمان به جمع تیم های بزرگ دنیا برگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: فلیک: آلمان به جمع تیم های بزرگ دنیا برگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید