فیلم های سینمایی اپل پیش از عرضه در اپل تی وی پلاس در سالن های سینما اکران می شوند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اپل به تازگی از راه اندازی سرویس استریم خود با نام اپل تی وی پلاس اطلاع داد که در ماه نوامبر قابل دسترس خواهد بود. این سرویس، مانند نام های بزرگی چون نتفلیکس و هولو، بر پایه سرویس اشتراکی استریم ویدیو خواهد بود و اپل میخواهد محتوای تولیدی خود را در آن بارگذاری کند. اما ظاهرا بعضی از این تولیدات یا به طور خاص تر، فیلم های سینمایی ساخت این کمپانی، پیش از عرضه در اپل تی وی پلاس روی پرده نقره ای سینما نقش خواهند بست.

فیلم های سینمایی اپل پیش از عرضه در اپل تی وی پلاس در سالن های سینما اکران می شوند

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال در روز آدینه، احتمالا فیلم های اپل چند هفته پیش از عرضه در اپل تی وی پلاس، در سالن های سینما اکران خواهند شد.

کوپرتینویی ها مدتی قبل به بعضی از پروژه های خود برای این سرویس استریم اشاره نموده بودند. یکی از این پروژه ها، فیلمی به نام The Banker است که ستارگانی همچون ساموئل ال. جکسون و آنتونی مک کی در آن ایفای نقش می نمایند. اثر دیگر Hala نام دارد که پس از شروعی خوب در جشنواره فیلم ساندنس در امسال انتخاب شد. این فیلم به داستان یک دانش آموز سال آخر دبیرستان می پردازد که سعی می نماید بین زندگی اش به عنوان یک نوجوان شهری با شیوه تربیت سنتی اش به عنوان یک مسلمان تعادل برقرار کند.

آمازون هم بعضی از تولیدات خود را پیش از عرضه در سرویس استریم اختصاصی اش، آمازون پرایم ویدیو، در سالن های سینما به نمایش می گذارد. طبق خبرها، نتفلیکس نیز برای 10 مورد از فیلم های جدید خود برنامه مشابهی دارد. به نظر می رسد کمپانی هایی همچون آمازون، نتفلیکس و اپل سعی دارند با این روش حضور خود را در هر دو بازار سنتی و مدرن فیلم حفظ نمایند.

اپل هنوز به این گزارش وال استریت ژورنال واکنشی نشان نداده است.

منبع: Business Insider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 352

به "فیلم های سینمایی اپل پیش از عرضه در اپل تی وی پلاس در سالن های سینما اکران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های سینمایی اپل پیش از عرضه در اپل تی وی پلاس در سالن های سینما اکران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید