لغو تمام رویدادهای ورزشی در کرمانشاه، تداوم تعطیلی استخرها

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمام رویدادهای ورزشی در کلیه رشته های ورزشی به دلیل گسترده تر شدن شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه اطلاع داد.

لغو تمام رویدادهای ورزشی در کرمانشاه، تداوم تعطیلی استخرها

جلال عزیزی در گفت وگو با خبرنگاران، بااشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: براین اساس و به منظور پیشگیری از گسترده تر شدن شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی تمام رویدادها و رقابت های ورزشی در کلیه رشته های ورزشی در کرمانشاه لغو شد.

وی با بیان اینکه در این مدت سمینار و کلاس های آموزشی و بازآموزی رشته های مختلف هم تعطیل است، توضیح داد: همچنین فعالیت رشته های ورزشی پربرخورد در کرمانشاه کماکان ممنوع خواهند بود و اردوی قهرمانان ورزشی این رشته ها هم در این مدت برگزار نمی گردد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر تداوم تعطیلی استخرها در استان، مطرح کرد: باشگاه های بدنسازی هم در این مدت می توانند با نصف ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه نمود: رشته های ورزشی انفرادی نیز با حداقل حضور نفرات و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت داشته باشند.

عزیزی در ادامه از افزایش تشدید نظارت بر باشگاه های ورزشی در این مدت هم خبرداد و گفت: دراین راستا، سه گروه نظارتی با حضور نماینده مرکز بهداشت استان، هیات پزشکی ورزشی و بازرسانی از اداره کل ورزش و جوانان تشکیل داده ایم تا بصورت مستمر از باشگاه های ورزشی بازدید داشته باشند.

وی تاکید نمود: درصورتی که باشگاه ورزشی تخلفی در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد، مطابق دستورالعمل ها با آن برخورد و پلمب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1142

به "لغو تمام رویدادهای ورزشی در کرمانشاه، تداوم تعطیلی استخرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمام رویدادهای ورزشی در کرمانشاه، تداوم تعطیلی استخرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید