مازندران 2هفته قرنطینه شود

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/مازندران نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به آمار بالای مبتلایان کرونا در مازندران خواستار قرنطینه کامل دو هفته ای مازندران شد.

مازندران 2هفته قرنطینه شود

علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رشد آمار مبتلایان کرونا در مازندران نگران کننده است.

عضو مجمع کنندگان مازندران با اظهار نگرانی از عدم توجه به مقررات سخت گیرانه ستاد مقابله با کرونا در این استان اضافه نمود: در شرایطی که تمامی استانها از حیث آسیب دیدگی کرونا از شرایط قرمز به نارنجی تغییر شرایط داده اند ، ماندن مازندران در شرایط قرمز تاسف بار است.

کریمی فیروزجایی با انتقاداز سیاستهای نا پیروز ستاد مقابله با کرونا در مازندران گفت: سفر های انبوه با استفاده از برگه های تردد بین شهری از دلایل مهم رشد ابتلا به کرونا در مازندران است.

این کننده مجلس با تاکید بر اهمیت مقابله با کرونا ضرورت اعمال مدیریت بر فرایند صدور برگه های تردد بین شهری در مازندران را خاطرنشان کرد واضافه نمود: در صورت تداوم بی توجهی به مسئله تردد های بین شهری سلامت مردم مازندران به خطر می افتد.

کریمی فیروزجایی شرح داد: مسئولان استان هرچه سریعتر باید فرایند صدور برگه تردد های غیر ضروری در فرمانداریهای مازندران را متوقف کنند.

کننده مردم بابل گفت: تدابیر اجرایی ستاد مقابله با کرونا در مازندران نیازمند بازنگری است.

عضو مجمع کنندگان مازندران اضافه نمود: فعالیتهای مربوط به مقابله با ناقضان قانون اجرای محدودیت ها در مازندران رضایت بخش نیست.

این کننده مجلس با اشاره به شرایط خاص مارندران از حیث پرشماری تردد بین شهری اضافه نمود: اجرای سیاست حداقلی و نامنطم در مراقبت از ترددهای بین شهری خودروها شرایط پیچیده ای را برای مازندران رقم خواهد زد.

کننده مردم بابل مسئولیت عوامل اجرایی و بهداشتی را در مراقبت از سلامت عمومی خطیر و حائز اهمیت دانست واضافه نمود: عدم مراقبت از کمربند ایمنی کرونا فشار مضاعفی بر روی کادر درمان وارد خواهد کرد.

کریمی با تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت گفت: اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا ضرورت اساسی است .

عضو مجمع کنندگان مازندران با هشدار در مورد عادی انگاری شرایط کرونا یادآور شد: عادی انگاریهای زودهنگام در جامعه و بی توجهی به شرایط و الزامات زیست کرونایی خسارت مادی و معنوی فراوانی را متوجه کشور خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1324

به "مازندران 2هفته قرنطینه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران 2هفته قرنطینه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید