مانچینی: حق اینتر بود به فینال جام حذفی برسد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، با وجود ناکامی اینتر در رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا، سرمربی نراتزوری اعتراف کرد اتفاقی که در جریان بازی با یوونتوس رخ داد، باعث ایجاد اعتماد به نفس در شاگردانش شده است.

مانچینی: حق اینتر بود به فینال جام حذفی برسد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر توانست شب گذشته باخت 3 بر صفر برابر یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را جبران کند، هرچند در ضربات پنالتی از پس بانوی پیر برنیامد و با نتیجه 5 بر 3 به مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها باخت.

مانچینی که تیمش در 100 دقیقه از 120 دقیقه بازی با یوونتوس توپ و میدان را تحت کنترل داشت، به شبکه رای اسپورت گفت: بازی حیرت آوری بود و من به همه بازیکنانم به خاطر شیوه بازی و درک شان از شرایط تبریک می گویم. برای بازیکنانم ناراحتم، چون با عملکردی که ارائه کردند، حق شان بودند به فینال برسند. اینتر 18 هفته صدرنشین جدول رده بندی سری A بود و با این حال همه از ما انتقاد کردند. تعدادی از بازی های مان را باختیم و باز هم از ما انتقاد شد. باید به کارمان ادامه دهیم و به هیچ یک از این نقدها توجه نکنیم.

اینتر در شرایطی در وقت های معمول و اضافی بازی پیروز شد یووه را با سه گل شکست دهد که در ابتدای هفته جاری در خانه یوونتوس و در چارچوب بازی های هفته بیست و هفتم سری A با نتیجه 2 بر صفر مغلوب بانوی پیر شده بود.

مانچو با اشاره به آن بازی مطرح نمود: بازی شنبه یک بازی کاملاً پایاپای بود که متأسفانه نتیجه آن را یک اشتباه رقم زد. آن اشتباه فرایند بازی را کاملاً تحت تاثیر قرار داد. از بازیکنانم انتظار دارم که این باخت ناراحت نماینده را به دست فراموش بسپارند و هرچه سریعتر خودشان را برای بازی بعدی در لیگ آماده نمایند. آنها باید باور داشته باشند که اگر با همین کیفیت به بازی هایشان ادامه دهند و تمرکزشان را حفظ نمایند، پیروز خواهند شد. امیدوارم روحیه و اعتماد به نفسی که از این بازی گرفتیم، به ما برای رسیدن به جمع سه تیم بالای جدول لیگ یاری کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 498

به "مانچینی: حق اینتر بود به فینال جام حذفی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: حق اینتر بود به فینال جام حذفی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید