محمدرضا خانزاده: مانع گلزنی مهدی طارمی می شویم، ماچالا: به روند صعودی مان ادامه می دهیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، میلان ماچالا (سرمربی) و محمدرضا خانزاده، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی از عزم خود برای پیروزی برابر الغرافه گفتند.

محمدرضا خانزاده: مانع گلزنی مهدی طارمی می شویم، ماچالا: به روند صعودی مان ادامه می دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ ستارگان قطر، میلان ماچالا، سرمربی 75 ساله و اهل جمهوری چک تیم الاهلی دوحه درباره رویارویی هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه گفت: الغرافه با وجود شکست اخیر 8 بر یک برابر السد همچنان یک تیم بزرگ و حریفی سخت است.

ماچالا ادامه داد: تیم الاهلی با بهبود وضعیت خود توانست هشت بازی گذشته لیگ ستارگان را بدون شکست پشت سر بگذارد و امیدوارم به روند صعودی مان در جدول رده بندی ادامه دهیم. هدف مان از همان شروع فصل که حتی شرایط خوبی نداشتیم و به منطقه خطر جدول رده بندی نزدیک شدیم حضور در جمع 4 تیم برتر رقابت ها است. در این مسیر فشار زیادی را روی حریفان ایجاد خواهیم کرد.

محمدرضا خانزاده، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی دوحه نیز درباره بازی با الغرافه گفت: الغرافه تیم خوب و سخت است اما ما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز کوشش می کنیم.

وی سپس با اشاره به حضور مهدی طارمی، دیگر ملی پوش ایرانی در ترکیب تیم الغرافه اعلام نمود: او یکی بهترین مهاجمان کنونی قطر است اما کوشش می کنیم تا ضمن برطرف خطر مهدی طارمی مانع گلزنی اش شویم.

مدافع تیم الاهلی در پایان گفت: الاهلی با کوشش تمامی اعضای خود شامل بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی توانست در رده پنجم جدول لیگ ستارگان جای بگیرد. می خواهیم با ادامه این روند در جمع چهار تیم برتر رقابت ها قرار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 42

به "محمدرضا خانزاده: مانع گلزنی مهدی طارمی می شویم، ماچالا: به روند صعودی مان ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا خانزاده: مانع گلزنی مهدی طارمی می شویم، ماچالا: به روند صعودی مان ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید