معروف ترین کافه های استانبول ، برترین کافه های استانبول را بشناسید.

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سرک کشیدن به کافه ها و کافی شاپ ها یکی از مجذوب کننده ترین بخش های سفر است. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که نشستن و گپ زدن در یک کافه دنج و یا حتی لوکس را به رستوران های چند ستاره تراز اول ترجیح می دهید، شاید برایتان جالب باشد که در تورهای استانبول بعدی خود یکی دو ساعتی از روز را به یکی از معروف ترین کافه های این شهر سرشار از رنگ و هیجان اختصاص دهید.با معرفی معروف ترین کافه های استانبول با ما همراه باشید.

معروف ترین کافه های استانبول ، برترین کافه های استانبول را بشناسید.

معروف ترین کافه های استانبول : Çorlulu Ali Paşa

این کافه محلی نمونه بارزی است از کافه نشینی ترک های استانبول. این کافه با صندلی های چوبی و میزهای کوتاه خود پذیرای نسل بازنشسته استانبول است که عادت دارند روزنامه به دست پشت میزها جای بگیرند و در کنار مطالعه و گپ زدن های خود استکانی چای هم میل نمایند . البته که نشستن در چنین جمعی خالی از لطف نخواهد بود و هیجان خودش را برای این رده سنی خواهد داشت.

Coffee and sheesha at Katmerler

این کافه کوچک که در کنار منوی خود قلیان ترکی هم سرو می نماید از معروف ترین های استانبول است . نشیمن های جالب و خاص آن و فضای رنگارنگ و مملوء از هیجان این کافه اغلب تورهای مسافرتی و گردشگر ها را به خود جذب می نماید. این کافه دنج یکی از آن نقاطی است که در رویدادهای ورزشی مملوء از جمعیت ورزش دوستی می گردد که محو صفحه نمایشگر تلوزیون می شوند و در کنار تماشای مسابقات با چای، قهوه و قلیان از خودشان پذیرایی می نمایند. اگر دلتان می خواهد یک دور همی خاص در یک کافه راحت و صمیمی ترتیب دهید این مکان برترین انتخاب شما خواهد بود.

Galata Konak Café

گردشگران تورهای استانبول اغلب این کافه را به علت چشم انداز مجذوب کننده و زیبایش انتخاب می نمایند. این کافه بر روی سقف یکی از عمارت های تاریخی استانبول واقع شده به این ترتیب می توانید در حین نوشیدن یک فنجان قهوه ترک اصیل از چشم انداز تاریخی و بافت سنتی شهر هم لذت ببرید. صندلی های راحتی و میزهای چوبی این کافه جوی صمیمی را برای مهمانان فراهم آورده است. از طرف دیگر شما این امکان را خواهید داشت که از ساعت 8 صبح تا نیمه شب از نوشیدنی ها و کیک های بی نظیر این کافه راحت و صمیمی لذت ببرید.

معروف ترین کافه های استانبول : The House Café

این کافی شاپ در یکی از تقاطع های اصلی خیابان استقلال واقع شده و به مسافرین و عابرین این خیابان پر تردد و دیدنی این امکان را می دهد که با نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک برش کیک خستگی در نمایند. این کافه دو بخش مجزا دارد. بخش داخلی که در فضای بسته واقع شده و بخش روباز که متشکل از میزهای کوچک چوبی با چشم انداز بی نظیر عمارت های تاریخی خیابان استقلال است.

Pierre Loti Café, Halic

این کافه تمام آن چیزی است که از یک کافه محلی ترکی انتظارش را دارید. چشم انداز فوق العاده و سرو انواع نوشیدنی ها و شیرینی جات ترکی به این کافه رنگ و بویی دیگر بخشیده. از جهت دیگر مهمانداران در این کافه با لباس های ترکی به سبک قدیمی از مشتریان پذیرایی می نمایند و همین جریان به معروفیت این کافه محلی بین شهروندان و مسافرین تورهای استانبول افزوده است.

Ethem Tezçakar Kahveci

این کافه که اولین بار چهار نسل پیش در بازار بزرگ استانبول افتتاح شد از قدیمی ترین کافه های شهر محسوب می گردد. این چای خانه در واقع مسئول سرو چای به مشتریان بازار و بعلاوه فروشگاه های اطراف است . تمام آنچه که در این چای خانه سرو می گردد حالت سنتی خودش را حفظ نموده از سینی های نقره گرفته تا استکان های کوچک چینی و زیر پیاله های گل دار .

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2082

به "معروف ترین کافه های استانبول ، برترین کافه های استانبول را بشناسید." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین کافه های استانبول ، برترین کافه های استانبول را بشناسید."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید