منچستریونایتد 1 - میلان 1؛ تساوی در شب فرصت سوزی عجیب دو تیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- مصاف اوله گونار سولسشر و استفانو پیولی برنده ای نداشت.

منچستریونایتد 1 - میلان 1؛ تساوی در شب فرصت سوزی عجیب دو تیم

به گزارش خبرنگاران، نبرد جذاب منچستریونایتد و میلان با تساوی 1-1 سرانجام رسید. در مسابقه ای که میلان شروع بهتری داشت و دو گل مردود شده توسط لیائو و کسیه به ثمر رساند، منچستریونایتد توانست در نیمه دوم و به لطف تعویض درخشان سولسشر، تا واپسین دقایق برنده بازی نام بگیرد؛ اما در نهایت گلی از سیمون کیائر همه چیز را برابر کرد. در این مسابقه دیالو پس از ورود به زمین به جای مارسیال، با ضربه سری زیبا دروازه دوناروما را باز کرد تا اولین گل خود برای تیم عظیمسالان منچستریونایتد را به ثمر برساند.

منچستریونایتد و میلان امشب در ملاقات رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. منچستریونایتد پس از شکست منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، در آخرین بازی خود در لیگ برتر، با روحیه ای خوب پا به میدان مبارزه برابر میلان گذاشت. شیاطین سرخ در دور قبلی در لیگ اروپا در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت 4-0 رئال سوسیداد را از پیش رو برداشته بود.

میلان نیز در آخرین بازی خود در سری آ برابر ورونا پیروز شده است. روسونری در دور قبل لیگ اروپا برابر ستاره سرخ بلگراد در مجموع دو ملاقات به تساوی 3-3 دست یافت و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به دور یک هشتم نهایی صعود کرد. منچستریونایتد در سال های گذشته از مجموع پنج رویارویی با میلان در مسابقات اروپایی، چهار بار برابر این تیم حذف شده است. زلاتان ابراهیموویچ غایب عظیم این ملاقات بود که به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه با تیم سابق خود رو به رو گردد. پیولی همچنین ماریو مانژوکیچ، هاکان چالهان اوغلو، تئو هرناندز و اسماعیل بن ناصر را نیز در اختیار نداشت.

شیاطین سرخ نیز مارکوس راشفورد و ادینسون کاوانی را به دلیل مصدومیت در جمع خود نمی دیدند. در شروع بازی و در دقیقه پنجم در حالی که هنوز شیاطین سرخ خود را به خوبی در زمین پیدا نکرده بودند، میلان به گل رسید. رافائل لئائو ارسال کیائر را به تور دروازه هندرسون دوخت اما پرچم یاری داور بالا رفت و گل آفساید اعلام شد.

با افزایش فشارها روی دروازه میزبان، روسونری بار دیگر در دقیقه 11 بازی به گل رسید. روی پرتاب اوت توپ به کسیه رسید و این بازیکن نیز در حضور تعداد زیادی از بازیکنان منچستریوناید در محوطه جریمه با ضربه روی پا و محکم خود به زیبایی دروازه هندرسون را باز کرد. اما VAR پس از آنالیز بیشتر این گل را نیز به دلیل خطای هند کسیه هنگام کنترل توپ مردود گفت تا اوله گنار سولسشر و شاگردانش بار دیگر نفس راحتی بکشند.

در ادامه حملات میلان روی دروازه هندرسون افزایش یافت و منچستریونایتد نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر شد. در دقیقه 38 بازی مگوایر یک فرصت عالی را برای گلزنی از دست داد. روی یک ضربه کرنر توپ در نزدیکی دروازه به مگوایر رسید و در حالی که به نظر می رسید یونایتد یک فرصت صد درصد گل را به دست آورده، کاپیتان شیاطین سرخ این فرصت را از دست داد. نیمه اول در حالی به سرانجام رسید که شاگردان سولسشر از هماهنگی لازم در پاسکاری برخوردار نبودند و نتوانستند در یک سوم سرانجامی فرصت های زیادی را ایجاد نمایند.

یونایتد نیمه دوم را با یک تعویض شروع کرد و سولسشر بازیکن جوان و با استعداد خود امد دیالو را به جای مارسیال به زمین فرستاد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی ارسال خیره نماینده برونو فرناندز توپ به امد دیالو رسید که مدافعان میلان را پشت سر گذاشته بود و مهاجم جوان یونایتد توپ را از بالای سر دوناروما که از دروازه بیرون آمده بود وارد دروازه کرد تا تعویض طلایی سولسشر نام بگیرد.

این اولین گل امد دیالو در منچستریونایتد بود او تا به امروز تنها در سه مسابقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته است و پیروز شد با اولین شوت در چارچوب خود به گل برسد. در دقیقه 63 بازی ارسال داویده کالابریا به کرونیچ رسید و ضربه سر بازیکن میلان با بدشانسی بیرون رفت. در دقیقه 71 بازی نیز جیمز این فرصت را داشت که روی پاس در عرض گرین وود که جلوی دروازه به او رسید، دومین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند. اما او هم در چند متری خط دروازه اشتباه کرد و توپی که به سادگی می توانست تبدیل به گل گردد را به بیرون زد. در ادامه میلان با فشار بی امان روی دروازه یونایتد مخصوصا در ثانیه های سرانجامی بازی توانست در وقت های تلف شده و در دقیقه 92 با ضربه سر کیائر به گل تساوی برسد. یک گل بسیار ارزشمند در خانه حریف که بی گمان در ملاقات برگشت بسیار به کار شاگردان پیولی خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1423

به "منچستریونایتد 1 - میلان 1؛ تساوی در شب فرصت سوزی عجیب دو تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 1 - میلان 1؛ تساوی در شب فرصت سوزی عجیب دو تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید