موردی که نشان از احتمال بازگشت مطهری به استقلال دارد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، ارسلان مطهری یک فصل و نیم با استقلال سپری کرد و در این مدت یکی از بهترین بازیکنان این تیم و یکی از بهترین مهاجم لیگ برتر بود. مطهری چه قبل از پیوستن به استقلال و چه پس از حضور در این تیم بارها با رفتارهای خود علاقه و تعصبش به استقلال را نشان داده بود تا تبدیل به بازیکنی محبوب بین طرفداران این تیم گردد.

موردی که نشان از احتمال بازگشت مطهری به استقلال دارد

در حالی که کمتر کسی تصور می کرد، مطهری که قراردادش در سرانجام این فصل با آبی پوشان به اتمام رسیده بود، در دو دور مذاکره برای تمدید به بن بست رسید و پس از آن گفته شد نام وی از فهرست تمدیدی ها خارج شد. با این حال هنوز امیدهایی برای بازگشت او به این تیم باقی است.

یکی از مواردی که نشان می دهد احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد این است که در تمرین آبی پوشان فرهاد مجیدی پیراهن مطهری را به هیچ بازیکنی نداده و هنوز هیچکس این پیراهن را بر تن نکرده است. بعلاوه چراغ سبزهایی هم از سوی دو طرف داده شده که نشان می دهد هر دو طرف بی تمایل به تمدید این قرارداد نیستند.

آبی پوشان در روز 22 شهریور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دبی میزبان الهلال عربستان هستند و هنوز در اردوی این تیم بازیکن به قدر کافی برای این بازی عظیم وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1674

به "موردی که نشان از احتمال بازگشت مطهری به استقلال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موردی که نشان از احتمال بازگشت مطهری به استقلال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید