ویزای آمریکا: نتیجه شگفت انگیز مبارزه عقاب سرسفید آمریکایی و غاز کانادایی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، عکاسی که تصاویری از درگیری یک عقاب و غاز را منتشر نموده اعتقاد دارد شاهد یکی از ناب ترین صحنه های طبیعت بوده است.

ویزای آمریکا: نتیجه شگفت انگیز مبارزه عقاب سرسفید آمریکایی و غاز کانادایی

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی بی سی نیوز، جزیره ونکوور کانادا روز گذشته میزبان مبارزه ای مجذوب کننده میان غاز بومی این کشور و عقاب سرسفید آمریکا بود.

لیزا بل، عکاس و تنها شاهد ماجرا، معتقد است این افتخار را داشته تا شاهد و ثبت کننده طبیعت در معنای واقعی آن باشد. او در این باره گفت: به همراه خانواده در حال سرگرمی در طبیعت بودم که سروصدایی توجه من را جلب کرد.

او در ادامه گفت: در همین زمان عقابی را دیدم که روی یک غاز نشسته است. به سرعت برای آوردن دوربین خود رفتم و زمانی که برگشتم آن ها همچنان در همان وضع بودند. غاز خود را به مردن زده بود تا از دست عقاب نجات پیدا کند.

خوشبختانه حقه غاز کارساز شد. زمانی که عقاب از روی غاز بلند شد، این حیوان به سرعت پا به فرار گذاشت و وارد آب دریاچه شد. خراش های روی بدن غاز نشان می داد پیش از به دام افتادن با عقاب درگیر شده است.

بل پس از فرار موفقیت آمیز غاز، از این حیوان که امکان دارد همواره تا این مقدار خوش شانس نباشد، عکس برداری کرد. در این تصویر غاز مذکور با آرامش و در حالی که غرور حاصل از پیروزی را می توان در چشمانش دید، در آب شنا می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1689

به "ویزای آمریکا: نتیجه شگفت انگیز مبارزه عقاب سرسفید آمریکایی و غاز کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: نتیجه شگفت انگیز مبارزه عقاب سرسفید آمریکایی و غاز کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید