هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، حتی اگر تجربه سفر به روسیه را نداشته باشید احتمالا نام میدان سرخ را بارها شنیده اید. میدان سرخ روسیه واقع در شهر مسکو ارزشی بسیار بیشتر از یک میدان معمولی در مرکز پایتخت دارد. درحقیقت بخش اعظمی از تفریحات و مراسمات عمومی مردم مسکو در میدان سرخ برگزار می گردد. این میدان تاریخی از فستیوال ها و کنسرت های خیابانی تا اسکی زمستانه، همگی را درخود جای می دهد. اعتبار و ارزش تاریخی این منطقه به دلیل وجود کلیسای جامع سنت باسیل با آن گنبدهای رنگارنگ و پیچی شکل، کاخ کرملین، موزه دولتی تاریخ مسکو، دروازه ایبرین و... با کل تاریخ شهر مسکو حتی روسیه برابری می نماید. بازدید از میدان سرخ بدون شک مهم ترین برنامه همه گردشگران داخلی و خارجی بوده و اقامت نزدیک این میدان برای رفت و آمد راحت و دسترسی به آن مزیتی غیرقابل انکار به شمار می رود. در ادامه به معرفی هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ می پردازیم.

هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

هتل متروپل

اگر قصد اقامت در یکی از هتل های پنج ستاره اطراف میدان سرخ را دارید، هتل متروپل گزینه مناسبی برای شما محسوب می گردد. متروپل مقابل تئاتر بولشوی و با فاصله حدود پنج دقیقه ای تا کاخ کرملین فقط 500 متر با میدان سرخ فاصله دارد. علاوه بر زیبایی های چشم نواز این هتل پنج ستاره قدیمی ازجمله سبک مدرن طراحی ساختمان، تزئین بنا با عتیقه جات زیبا و نمای زیبای پنجره های بلند، امکانات عالی هتل متروپل مانند باشگاه ورزشی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، رستوران های شیک و مجلل و... شما را در انتخاب هتل متروپل برای اقامت در مسکو مطمئن می نماید. ازآن جاکه هزینه اقامت در چنین هتل هایی آن هم در کشور گرانی مانند روسیه زیاد است، با رزرو هتل مسکو از علی بابا می توانید سفر مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.

هتل ریتز کارلتون

هتل بسیار لوکس پنج ستاره ریتزکارلتون نزدیک میدان سرخ، پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. اگر ریتزکارلتون را برای اقامت انتخاب کردید، استراحت و بازدید از تراس زیبا و جذاب واقع در پشت بام این هتل را از دست ندهید. رستوران های متنوع برای سرو انواع غذاهای اصیل روسی، ژاپنی، اروپایی و... دست شما را برای سفارش غذای دلخواه تان باز می گذارد. اگر برای ماه عسل به روسیه سفر نموده اید، سوئیت ماه عسل هتل ریتزکارلتون انتخاب مناسبی برای یک اقامت دل پذیر خواهد بود. مرکز تجاری، کافی شاپ، ایستگاه کامپیوتر، خدمات آرایشی، خدمات اسپا و... ازجمله امکانات این هتل به شمار می رود. برای اسکان در ریتزکارلتون، می توانید اتاق مناسب خود را ازبین اتاق های تویین سوپریور، تویین دولوکس، سوئیت اکزکیوتیو و... پیدا کنید. با رزرو هتل مسکو از علی بابا ویژگی سوئیت خود را قبل از اقامت، به طورکامل آنالیز کنید.

هتل رادیسون رویال

رادیسون رویال با معماری شاهکار و وسعت بی نظیرش به تنهایی زیبایی و جاذبه شهر مسکو را چند برابر نموده است. هتل پنج ستاره رادیسون رویال با 38 آپارتمان و 505 اتاق در انواع سوپریور، دولوکس و رمانتیک، خدمات فراوان و با کیفیتی را به گردشگران ارائه می دهد. اگر می خواهید این هتل شیک و تاریخی را برای مستقرشدن در مسکو برگزینید، اتاق های دولوکس با نمای زیبای رو به رودخانه مسکوا برای تان دلپذیر و جذاب خواهدبود. 11 رستوران متنوع و لوکس در این هتل انتخاب غذای موردعلاقه تان را راحت تر می نماید. مینی بار رایگان، پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا، زمین پاتیناژ در زمستان و تنیس در تابستان فقط تعدادی از خدمات و امکانات این هتل محسوب می گردد. با رزرو هتل مسکو از علی بابا از خدمات هتل های مسکو قبل از رزرو هتل آگاه شوید.

هتل بوداپست

هتل چهار ستاره بوداپست در فاصله یک کیلومتری تا میدان سرخ قرار گرفته است. این هتل با 116 اتاق آماده خدمت رسانی به مسافران است. سوئیت بیزینس، اتاق اکسکلوسیو، سوئیت جونیور، دولوکس و... انواع اتاق های موجود در بوداپست بوده که با امکانات رفاهی لوکس دراختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. اگر اهل تنها سفرکردن و گشت وگذار در گوشه وکنار جهان هستید، اتاق سینگل کلاسیک هتل بوداپست انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این بنای قدیمی که از قرن 19 در مرکز شهر مسکو خودنمایی می نماید با طراحی نئوکلاسیک و فاصله بسیار کم از بناهای تاریخی و دیدنی های جذاب مسکو، نسبت به سایر هتل های این شهر قیمت مناسب تری دارد. با رزرو هتل مسکو از علی بابا به راحتی از قیمت اقامت در هتل های مختلف آگاهی پیدا کنید.

هتل کاتریناسیتی

این هتل چهار ستاره کنار رودخانه مسکوا در فاصله نسبتا کمی نسبت به میدان سرخ و کاخ کرملین قرار گرفته است. هتل کاتریناسیتی رستورانی 24 شبانه روزی دارد که با غذاهای اسکاندیناوی، روسی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. اگر کاتریناسیتی را انتخاب نموده اید، از امتحان سوپ سنتی و معروف برش که در لابی هتل سرو می گردد، غافل نشوید. خشکشویی، مینی بار رایگان، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی و... تجربه سفر به مسکو را برای شما دل پذیرتر می نماید. در سوئیت های هتل کاتریناسیتی این امکانات وجود دارد: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، یخچال، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار، چای و قهوه ساز و... با رزرو هتل از علی بابا برنامه و هزینه سفر خود را مدیریت کنید.

هتل سنت رجیس

هتل پنج ستاره سنت رجیس در مرکز شهر مسکو با نمایی رو به میدان سرخ و کاخ کرملین با 210 اتاق هتلی مناسب و مجلل برای اقامت نزدیک میدان سرخ محسوب می گردد. سنت رجیس با منویی ایتالیایی برای صبحانه و روسی برای سرو ناهار، شام و میان وعده، شما را از تهیه غذا طی اقامت خود در مسکو بی احتیاج می نماید. با رزرو هتل مسکو از علی بابا از مشخصات دیگر هتل موردنظر خود آگاه شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1047

به "هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید