هدف از برگزاری لیگ برتر چه بود؟، دلسوزان کاراته یاری نمایند نه تخریب

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، حامد زیکساری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: فدراسیون کاراته برای برگزاری لیگ در هر دو بخش سوپر لیگ و برتر خیلی زحمت کشید و انصافاً هم شاهد سطح بالایی این رقابتها به لحاظ کمی و کیفی بودیم، ولی معتقدم می شد برای لیگ برتر تصمیمات بهتری گرفت که اهداف آن نیز تأمین گردد.

هدف از برگزاری لیگ برتر چه بود؟، دلسوزان کاراته یاری نمایند نه تخریب

وی ادامه داد: برگزاری لیگ برتر با حضور 23 تیم در سه روز و مشخص تیم های برتر، کمی عجولانه بود. باید ببینیم هدف از برگزاری لیگ چه بود؟ اینکه ما از لیگ برتر که بیشتر شرکت نمایندگان آن در رده سنی زیر 21 سال هستند باید به فکر استعدادیابی و ساختن تیم های رده سنی پایه که دو سالی است کمترین فعالیت را دارند باشیم و یا فقط صرف برگزاری آن کافی بود؟ این لیگ پر بود از استعداد و کاراته کاهای با آتیه که با این نوع برگزاری دیده نشدند.

سرگروه پیشین تیم ملی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به آرامش موجود در کاراته گفت: هر مدیری که در رأس فدارسیون قرار می گیرد بدون شک اشتباهاتی دارد، ولی سید حسن طباطبایی با درصد پایینی از این اشتباهات و اعتماد و میدان دادن به جوانان در کومیته های مختلف این آرامش را به کاراته تزریق کرد. متأسفانه در شرایط فعلی بعضی افراد در حال انتقاد هستند که در زمان خودشان کار خاصی برای کاراته انجام ندادند. قطعاً هر کاری برای پیشرفت احتیاج به انتقاد دارد، انتقادی که در جهت اصلاح امور باشد نه تخریب. من از دلسوزان کاراته می خواهم برای یاری به کاراته کوشش نمایند.

زیکساری ادامه داد: کاراته در این مدت روی یک نظم و قاعده خاصی در حال حرکت است؛ برنامه های تیم ملی منظم و به خوبی پیش می رود. اردوهای تیم ملی کاراته در هر دو بخش بانوان و آقایان با کیفیت فنی بالایی برگزار می گردد و تیم ملی هم در تورنمنت هایی مد نظر کادر فنی بدون دغدغه و مشکل حضور پیدا کردند و این شاید در کاراته ایران بی سابقه بوده است.

وی در خاتمه گفت: حضور در مسابقات ترکیه بعد از یکسال دوری از میادین بین المللی برای کادر فنی خیلی اهمیت داشت، چرا که مسابقات پراهمیت کاراته وان پرتغال و انتخابی المپیک در پاریس پیش روست و ملی پوشان با قرار دریافت در شرایط مسابقه می فرایند که سهمیه های خود را برای حضور با حداکثر پتانسیل در المپیک را تجربه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1449

به "هدف از برگزاری لیگ برتر چه بود؟، دلسوزان کاراته یاری نمایند نه تخریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف از برگزاری لیگ برتر چه بود؟، دلسوزان کاراته یاری نمایند نه تخریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید