واکنش صریح رئیس دفتر رئیس جمهور درباره تعویق کنکور ، انباشت داوطلب در آزمون سال بعد پیامدهای منفی دارد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می شود که امسال با برنامه ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده اند، گفت: کنکور با توجه کامل به نظرات متخصصان ستاد ملی مبارزه کرونا و با در نظر دریافت جمیع جهات و تلاش برای کمترین پیامد منفی برگزار خواهد شد.

واکنش صریح رئیس دفتر رئیس جمهور درباره تعویق کنکور ، انباشت داوطلب در آزمون سال بعد پیامدهای منفی دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور کشورمان در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: وقتی رهبر معظم انقلاب در گفتار و عمل نشان می دهند که به نظرات ستاد ملی کرونا عمل می کنند، شایسته است تصمیمات این ستاد برای همه ما در همه زمینه ها فصل الخطاب باشد.

وی افزود: دولت از همان آغاز پاندمی کرونا نشان داد که خط قرمز دولت سلامت مردم و فرزاندان کشور است. تعطیلی مهدهای کودک، لغو حضور فیزیکی در مدارس و دانشگاه ها و تلاش برای تداوم آموزش به صورت مجازی، مدیریت حضور مردم در مساجد و... همه و همه از این حساسیت حکایت دارد، اما همیشه هم بهترین تصمیم، راحت ترین تصمیم یعنی حذف صورت مساله نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: بیاییم اثرات تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور را هم در نظر بگیریم که سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می شود که امسال با برنامه ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده اند. تمام ارکان دولت از جمله وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور، در هماهنگی کامل با تصمیمات و مصوبات ستاد کلی مقابله با کرونا عمل می کنند و بر همین اساس کنکور با توجه کامل به نظرات متخصصان ستاد ملی مبارزه کرونا و با در نظر دریافت جمیع جهات و تلاش برای کمترین پیامد منفی برگزار خواهد شد.

  • طرح جدید مجلس برای تعویق کنکور | کنکور حداقل تا 40 روز عقب بیفتد | همه رشته ها برای برگزاری کنکور 99 در اوج کرونا پنبه شد؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1051

به "واکنش صریح رئیس دفتر رئیس جمهور درباره تعویق کنکور ، انباشت داوطلب در آزمون سال بعد پیامدهای منفی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش صریح رئیس دفتر رئیس جمهور درباره تعویق کنکور ، انباشت داوطلب در آزمون سال بعد پیامدهای منفی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید