پارک فناوری پردیس از پروژه های صنایع دولتی کشور حمایت می نماید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیر کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت: این پارک از اجرای پروژه های پژوهش و فناوری صنایع دولتی کشور حمایت می نماید.

پارک فناوری پردیس از پروژه های صنایع دولتی کشور حمایت می نماید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت: به منظور توسعه توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناور در اجرای پروژه های پژوهش و فناوری دستگاه های اجرایی، پارک فناوری پردیس از اجرای پروژه های فراخوان شده در سامانه عرضه و تقاضای پژوهش و فناوری (ساتع)، حمایت کند.

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان و فناور می توانند با مراجه به سایت Sate.atf.gov.ir، اولویت های پژوهشیِ ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی را آنالیز نمایند.

وی اضافه نمود: متقاضیان در صورت توانمندی در اجرای هر یک از پروژه ها می توانند پروپوزال پروژه را برای آنالیز، اخذ مشاور و حمایت، به آدرس [email protected] ارسال نمایند. اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پس از آنالیز، از شرکت های توانمند به منظور معرفی و اجرای پروژه در دستگاه های اجرایی حمایت خواهد نمود. همچنین شرکت های غیر عضو پارک فناوری پردیس نیز می توانند از این حمایت برخوردار شوند.

شایان ذکر است، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 76250250 داخلی 2325-2308 تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 958

به "پارک فناوری پردیس از پروژه های صنایع دولتی کشور حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک فناوری پردیس از پروژه های صنایع دولتی کشور حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید