پرسپولیس با آماردرخشان به فینال رسید، چه کسی دقیق ترین بازیکن شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سرخ پوشان تهران با غلبه بر تیم النصر عربستان در ضربات پنالتی پیروز شدند به ملاقات پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 راه یابند و حالا باید منتظر نماینده شرق آسیا باشند تا جدیدترین قهرمان آسیا معین گردد.

پرسپولیس با آماردرخشان به فینال رسید، چه کسی دقیق ترین بازیکن شد

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به کار خود در این مسابقات (تا قبل از فینال) پایان دادند که با 5 پیروزی به همراه النصر صاحب بیشترین پیروزی در این مسابقات شدند. سرخ پوشان ابتدا در مرحله گروهی مسابقات در دو بازی متوالی التعاون عربستان را شکست دادند و با پذیرفتن شکست مقابل الدحیل به مصاف الشارجه رفتند که این تیم را نیز شکست دادند تا سومین پیروزی خود را در مرحله گروهی به دست آورند.

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه یک بر صفر السد را شکست داد، سپس در مرحله یک چهارم با 2 گل از سد پاختاکور گذشت که این پنجمین پیروزی آنها در این مسابقات بود. پیروزی این تیم مقابل النصر به دلیل اینکه در ضربات پنالتی به دست آمد، مساوی حساب می گردد. تیم فوتبال النصر هم که مقابل پرسپولیس مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت، با 5 پیروزی در کنار سرخ پوشان دارای بیشترین پیروزی است.

رکورد بیشترین تعداد کلین شیت هم در اختیار تیم پرسپولیس است. شاگردان گل محمدی در مجموع دیدارهایی که به میدان رفتند 5 بار دروازه شان را بسته نگه داشتند تا از این نظر بالاتر از سایر تیم ها قرار بگیرند. پاختاکور و النصر نیز هر کدام با 4 کلین شیت بعد از سرخ پوشان در رده بعدی قرار دارند.

از آمارهای جالبی که پرسپولیس در آن مطرح است، تعداد برخورد توپ با دیرک دروازه است و بازیکنان پرسپولیس با 4 بار زدن توپ به تیر دروازه، گوی سبقت را در دیرک زنی از سایر تیم ها ربوده اند. عیسی آل کثیر نه تنها با 3 بار زدن به تیر دروازه بیشترین سهم را در بین بازیکنان پرسپولیس داشت، بلکه دیرک زن ترین بازیکن این مسابقات بود.

عیسی آل کثیر که در یک تصمیم جنجالی از سوی AFC با محرومیت 6 ماهه روبرو شد، با 4 گل زده بعد از عبدالرزاق حمدالله 7 و بغداد بونجاح 5 گله، سومین گلزن برتر مسابقات تا قبل از فینال است.

با اینکه شجاع خلیل زاده مدافع میانی سرخ پوشان بیشترین تعداد پاس را در هر بازی نسبت به دیگر بازیکنان پرسپولیس داشته، اما کمال کامیابی نیا با دقت 92 درصد، دقیق ترین بازیکن پرسپولیس در این تورنمنت بود. محمدحسین کنعانی زادگان نیز با 87 درصد دقت در ارسال پاس های سالم بعد از کمال، دومین بازیکن دقیق سرخ پوشان در این مسابقات بود.

شجاع خلیل زاده به طور متوسط در هر بازی 53 بار پاس صحیح داد، کامیابی نیا در هر بازی به طور متوسط 49 بار پاس صحیح داد ارسال نموده اند که این دو بازیکن بیشترین تعداد پاس در هر بازی را برای سرخ پوشان داده اند.

بیشترین تعداد پاس کلیدی در بین بازیکنان پرسپولیس به بشار رسن با 12 پاس کلیدی تعلق می گیرد و بعد از او احسان پهلوان با 11 پاس کلیدی در رده بعدی قرار می گیرد. همچنین وحید امیری نیز با 10 پاس کلیدی از عملکردی مطلوبی در این آیتم برخوردار است. سعید آقایی مدافع چپ سرخ پوشان نیز با 3 پاس گل، بهترین عملکرد را در بین سرخ پوشان داشته است.

حامد لک که به تازگی جانشین علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس شده است، با 5 کلین شیت در 7 بازی، بیشترین تعداد کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است و بعد از لک، برد جونز دروازه بان استرالیایی تیم النصر با 4 کلین شیت در رده بعدی قرار می گیرد.

سرخ پوشان در این بازی ها کلاً 12 گل زدند، 6 گل دریافت کردند، 103 بار به سمت دروازه حریفان شان شوت زنی کردند که تنها 28 شوت آنها در چارچوب بود. 44 شوت آنها خارج از چارچوب بود و 31 شوت آنها نیز بلاک شد و اصلاً به دروازه نرسید. 66 شوت از 103 شوت سرخ پوشان از داخل محوطه جریمه شلیک شد.

شاگردان گل محمدی کلاً 14 بار موقعیت گل خلق کردند و دقت پاس بازیکنان این تیم 83 درصد بود. آنها 178 بار بر روی دروازه حریفان سانتر کردند که این بیشترین تعداد سانتر در این مسابقات بود. بازیکنان پرسپولیس در این بازی ها 23 بار در آفساید قرار گرفتند و در 442 دوئل، پیروز تر از بازیکنان تیم مقابل کار کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1138

به "پرسپولیس با آماردرخشان به فینال رسید، چه کسی دقیق ترین بازیکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با آماردرخشان به فینال رسید، چه کسی دقیق ترین بازیکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید