پشت پرده شایعه جنجالی حضور دراگان اسکوچیچ در استقلال

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان جریان هایی در صدد حاشیه سازی برای استقلال برآمده اند و هر روز با موضوعیت تغییر در کادر فنی مباحثی را در رسانه های نزدیک به خود مطرح می نمایند. به تازگی نیز شایعاتی پیرامون مربیگری اسکوچیچ بعد از ساپینتو در استقلال مطرح شده که ثابت می نماید خط تغییرات در کادر فنی از سوی حامیان رسانه ای اسکوچیچ به رسانه ها داده می گردد تا این مربی که در نازل ترین سطح از اقتدار قرار گرفته است، به نیمکت استقلال نزدیک گردد.

پشت پرده شایعه جنجالی حضور دراگان اسکوچیچ در استقلال

موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و بعضی افراد که با این مربی در ارتباط هستند در سال های گذشته نیز کوشش فزاینده ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که کوشش آن ها نتیجه نداشت. حالا در اوج انتقاد ها از آنچه در دوران مربیگری مرد کروات در تیم ملی فوتبال ایران رقم خورد، همان جریان ها در کوششند برای این مربی کروات بار دیگر نان و آبی در فوتبال ایران دست و پا نمایند و قصد دارند استقلال را به قربانگاهی برای رسیدن به اهداف خود تبدیل نمایند که البته باشگاه استقلال بنای تغییرات در کادر فنی را ندارد و همان طور که در ساعات اخیر از سوی مدیران این باشگاه تأکید شده، برنامه ای برای برکناری ساپینتو وجود ندارد.

شگفتا که این جریان سازی ها در شرایطی رقم می خورد که عملکرد ساپینتو تا پایان هفته پنجم بهتر از بسیاری از مربیان خارجی بوده که تا کنون گام به دایره مربیگری در استقلال گذاشته اند و بعید نیست عده ای که احتمال موفقیت مرد پرتغالی در استقلال را می دهند، در پی دور کردن او از اهدافش باشند.

به هر حال رفتن ساپینتو از استقلال به این سادگی ها رقم نخواهد خورد وهمان طور که پیش تر نیز گفته شد مدیران باشگاه استقلال دست کم تا نیم فصل برای ارزیابی دقیق عملکرد این مربی صبر خواهند کرد، ضمن اینکه اگر روزی مدیریت استقلال به این نتیجه برسد که ساپینتو دیگر نمی تواند گره از کار این تیم باز کند، قطعاً به سراغ گزینه های ایرانی خواهند رفت و مربی وطنی را جانشین این مربی پرتغالی خواهند کرد.

ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2030

به "پشت پرده شایعه جنجالی حضور دراگان اسکوچیچ در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده شایعه جنجالی حضور دراگان اسکوچیچ در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید