چین به ادعای یاری به ترامپ در انتخابات واکنش نشان داد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز؛ وزارت خارجه چین اعلام نموده که این کشور قصدی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا ندارد.

چین به ادعای یاری به ترامپ در انتخابات واکنش نشان داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این واکنش چین پس از اظهارنظر جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در یک کتاب خاطرات در حال انتشار انجام شده که در آن گفته است: ترامپ فکر می کرد که شیء جین پینگ، رئیس جمهور چین به او برای برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده یاری خواهد نمود.

رد دخالت چین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه این کشور در پاسخ به خبرنگاری صورت گرفت که از او درباره سخنان بولتون در کتاب خاطراتش سوال شد که به تازگی بخش هایی از آن منتشر شده است.

بولتون در این کتاب می نویسد که ترامپ از شیء [جین پینگ] تقاضا می نماید که پیروزی وی را تضمین کند. او [ترامپ] بر اهمیت کشاورزان و افزایش خرید سویا و گندم از سوی چین در نتیجه انتخابات 2020 آمریکا تأکید کرد.

این کتاب با عنوان در آن اتاق رخ داد: خاطره ای از کاخ سفید، همچنین جزئیات جدیدی را در خصوص رخدادهای درون کاخ سفید به ویژه کوشش های ترامپ برای متقاعدسازی رئیس جمهور اوکراین به ارائه شواهدی دال بر فعالیت غیرقانونی جو بایدن و پسرش در این کشور ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 980

به "چین به ادعای یاری به ترامپ در انتخابات واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین به ادعای یاری به ترامپ در انتخابات واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید