کرونا، تظاهرات در ایالت های آمریکا در اعتراض به قوانین قرنطینه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یک رسانه آمریکایی از برگزاری تظاهرات هایی در چندین ایالت آمریکا برای اعتراض به طرح های فاصله گذاری اجتماعی خبر داده است.

کرونا، تظاهرات در ایالت های آمریکا در اعتراض به قوانین قرنطینه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان می گوید اعمال مقررات هایی برای نگاه داشتن شهروندان آمریکایی در خانه جهت جلوگیری از شیوع کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019) باعث نارضایتی و شکل گیری اعتراض در چندین ایالت شده است.

سی ان ان نوشته معترضان در چندین ایالت برای نشان دادن اعتراض به این مقررات ها به خیابان ها آمده اند. میشیگان، اوهایو، کنتاکی، مینه سوتا، کارولینای شمالی و یوتا ایالت هایی بوده اند که همگی در روزهای گذشته شاهد بروز تظاهرات های اعتراضی بوده اند.

گرشن ویتمر، فرماندار ایالت میشیگان گفت: بخش کمی از ایالت ها اعتراض می نمایند و این حق آنها است. مردم دارند داخل خانه دیوانه می شوند و نگران صورتحساب هایی هستند که باید بپردازند.

وی افزود: اما بخش عم انگیز ماجرا این است که هر چه بیشتر آنها بیرون بروند بیشتر محتمل است به کووید-19 مبتلا شوند و بعد ما مجبور می شویم این مقررات را برای دوره های طولانی تری ادامه دهیم.

سی ان ان گزارش داده ایالت میشیگان چهارشنبه شاهد برگزاری تظاهرات هایی به وسیله تجمع مردم با خودرو بوده است. در ایالت مینه سوتا هم مردم مقابل منزل فرماندار تجمع نموده اند تا مخالفت خودشان را با محدودیت ها اعلام نمایند.

سی ان ان نوشته سایر ایالت ها هم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه صحنه اعتراض های مشابهی بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 868

به "کرونا، تظاهرات در ایالت های آمریکا در اعتراض به قوانین قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، تظاهرات در ایالت های آمریکا در اعتراض به قوانین قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید